qu3st Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Har hendt et par ganger at jeg mister berserker buffen fra ab / wsg når jeg setter meg ned for å drikke/spise
Amon Amarth Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 (endret) For the love of God, kan du fikse topic navnet? Blir gal. Vet, ikke hvet... Og det heter fortsatt "vet" ikke "hvet", vedder også på at du skriver "vis" og ikke "hvis" også Altså spørs jo hva han skulle frem til... Vis = En som er smart, klok etc... Hvis, det vet dere hva er. Endret 30. juni 2006 av Amon Amarth
kårekårelimihåret Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 For the love of God, kan du fikse topic navnet? Blir gal. Vet, ikke hvet... Og det heter fortsatt "vet" ikke "hvet", vedder også på at du skriver "vis" og ikke "hvis" også Altså spørs jo hva han skulle frem til... Vis = En som er smart, klok etc... Hvis, det vet dere hva er. 6410555[/snapback] Kanskje du skulle fikse dine egne skrivefeil før du griner over andres?
Amon Amarth Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 (endret) sier ikke at jeg er feil fri... men man kan da prøve å få det riktig i topic navnet? forresten, hva var feil i det jeg skrev a? Endret 30. juni 2006 av Amon Amarth
kårekårelimihåret Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 sier ikke at jeg er feil fri... men man kan da prøve å få det riktig i topic navnet? forresten, hva var feil i det jeg skrev a? 6410678[/snapback] Tja, vi kan jo starte med orddelingen din for eksempel, videre har du også tegnsettingsfeil. Har du hørt om å feie for egen dør?
Feonar Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 sier ikke at jeg er feil fri... men man kan da prøve å få det riktig i topic navnet? forresten, hva var feil i det jeg skrev a? 6410678[/snapback] Tja, vi kan jo starte med orddelingen din for eksempel, videre har du også tegnsettingsfeil. Har du hørt om å feie for egen dør? 6410710[/snapback] Tegnsettingsfeil er jo ikke vanvittig vondt å se på eller lese, topicnavnet derimot gjør VONDT i hjerterota å lese...
Wheeljack Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 En annen er i BG. Dersom du er på et stadie rett før du levler (eks 29, 39 etc etc) , still deg i BG-kø, drep et par småting slik at du ding'er og entre BG en level høyere enn det du har lov til! Broder'n viste meg denne idag. Fantasi på folk!
Be__bad Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 den er litt "engangs bug da". i alle fall er det lenge mellom hver gang! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå