Gå til innhold

Hvet dere om noen bugs som funker?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg satt på en griffin å fløy rundt i IF i 5-10 minutter.... :) Men er random bøgg, skjer vel når det er ekstremt mange som skal ut å fly samtidig... :p

Skrevet

Det var noen i guildet som fant en pug etter siste patchingen, tror det var i Barrens.. Når man hoppet i vannet og dukket under døde man med en gang, og fikk over 20k damage..

Skrevet

Ta et søk på forumet etter filmene til "trevakt"... Han har noen "geniale" eksempler på bugs.

Og det heter fortsatt "vet" ikke "hvet", vedder også på at du skriver "vis" og ikke "hvis" også :p

Skrevet

Mener å ha lest at det går å reprodusere den griffin buggen..

Hvis hunter bruker FD rett før han tar av, så får han kontroll over griffin. men det var vist bare i Tanaris man kunne gjøre det.

Også skulle det samme skje hvis man ble CC rett før man tar av, sap sheep osv..

Men mulig det har blitt patcha.

Skrevet (endret)
F.eks:Flyge på griffing og flaggermus? :hmm:

6366375[/snapback]

Det skjer faktisk ganske ofte i Tarren mill... Det er fordi noen angriper bat handleren når du skal fly. Da angriper batsene hans alliance duden, og vips du kan styre en bat..

Endret av Namek
Skrevet

Er også en bug der andre ser deg som du er på en flying mount. Fikk en whisper ved LHC der han lurte på hvor jeg fikk tak i batten. Har også sett folk på griffin i Gadgetzan som jeg trodde var bugget, men det viste seg at det var bare andre enn personen selv som så mounten, da han gikk å gjorde normal ting. Snakket med questgivere etc.

Skrevet

Husket en gang i sm. da jeg spillte paa us serveren. Fikk plutselig 200%xp for 2 lvler.fikk det 3 ganger.( Men fant aldri hvordan man gjorde det. Er fikset tror jeg :hmm: . Noen andre som har opplevd det? :) Alle i teamet fikk det foresten.

Skrevet
Husket en gang i sm. da jeg spillte paa us serveren. Fikk plutselig 200%xp for    2 lvler.fikk det 3 ganger.( Men fant aldri hvordan man gjorde det. Er fikset tror jeg  :hmm: . Noen andre som har opplevd det?  :) Alle i teamet fikk det foresten.

6371890[/snapback]

Rested bonus? :hmm:

Skrevet
Husket en gang i sm. da jeg spillte paa us serveren. Fikk plutselig 200%xp for     2 lvler.fikk det 3 ganger.( Men fant aldri hvordan man gjorde det. Er fikset tror jeg  :hmm: . Noen andre som har opplevd det?  :) Alle i teamet fikk det foresten.

6371890[/snapback]

6372072[/snapback]

Ja.tror det ble fikset rett foor spillet kom til europa.

Skrevet
Husket en gang i sm. da jeg spillte paa us serveren. Fikk plutselig 200%xp for    2 lvler.fikk det 3 ganger.( Men fant aldri hvordan man gjorde det. Er fikset tror jeg  :hmm: . Noen andre som har opplevd det?  :) Alle i teamet fikk det foresten.

6371890[/snapback]

6372072[/snapback]

Ja.tror det ble fikset rett foor spillet kom til europa.

6372217[/snapback]

Rested bonus er ingen bug, så det er nok feil. Logger du av i f.eks. IF om kvelden og logger på igjen neste kveld vil du se at deler av XP baren din er (mener det er lila). Holder du musa over står det at du er "Rested" og får dobbelt så mye XP for mobs du dreper.

Skrevet
Jeg kom meg inn i Caverns of Time i dag, altså 1.11

Er ingen fiender der, bare en hule med 3 instance-portaler lenger inn..

6374541[/snapback]

funker hyjal?

uansett, de har ikke fiksa svømme-som-gnom-female-etter-å-ha-spist-deviate-fisk. Kun knærne er nær vannet :wee:

Skrevet
Jeg kom meg inn i Caverns of Time i dag, altså 1.11

Er ingen fiender der, bare en hule med 3 instance-portaler lenger inn..

6374541[/snapback]

funker hyjal?

uansett, de har ikke fiksa svømme-som-gnom-female-etter-å-ha-spist-deviate-fisk. Kun knærne er nær vannet :wee:

6374783[/snapback]

Skal skjekke nå :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...