kårekårelimihåret Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Hei. Har problemer med en tooltip som vises på helt feil sted og er veldig irriterende. Kan noen fortelle meg hvordan jeg får vekk denne? Se bilde. her er forøvrig en liste over alle addons jeg har.
Skarstard Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Du kan flytte den med MoveAnything. Husker ikke navnet på akkurat den rammen, så du får bare prøve deg frem.
kårekårelimihåret Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Skrevet 23. juni 2006 Du kan flytte den med MoveAnything. Husker ikke navnet på akkurat den rammen, så du får bare prøve deg frem. 6365600[/snapback] Jeg trodde også det, men etter å ha gått igjennom alle valgmuligheter fant jeg ut at det ikke går.
Bredoc Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Er alle addons oppdattert og WTF + WTB mappa sletta etter patchen? Jeg prøvde meg uten å gjøre, det hadde samme problem. Fikk også ved inspeck av andre spillere opp en gigantisk loot bilde av bracers. Dette skjedde gang på gang. Eneste som fungerte var /reload scrip eller /reload ui. Fjærna derfor alle addons i går å hentet ned alt på nytt. Så langt ingen problemer etter det. Fant som deg ikke ut hva den feilen der skyldes. Ser at mange av de addonsa du bruker er det samme som jeg bruker. Håper det her kan være til hjelp.
Rookie_NO Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Kanskje det har noe med "EnhTooltip" å gjøre? Prøv å flytte mappa ut fra AddOn directoryen. Ellers så var det en i guilden som klagde på at han hadde fått "en grå boks" i øverste høyre hjørne. Dette kan jo være samme type boks som du har her ser jeg. Det var noen andre i guilden som koblet det til SuperInspect uten at jeg vet hvordan den funker.
kårekårelimihåret Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Skrevet 23. juni 2006 (endret) Kanskje det har noe med "EnhTooltip" å gjøre?Prøv å flytte mappa ut fra AddOn directoryen. Ellers så var det en i guilden som klagde på at han hadde fått "en grå boks" i øverste høyre hjørne. Dette kan jo være samme type boks som du har her ser jeg. Det var noen andre i guilden som koblet det til SuperInspect uten at jeg vet hvordan den funker. 6365821[/snapback] Har prøvd å disable EnhTooltip, hjalp ikke. Prøver SuperInspect nå.. Edit: Har ikke noe med SuperInspect å gjøre heller. Endret 23. juni 2006 av kårekårelimihåret
kårekårelimihåret Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Skrevet 23. juni 2006 Der fant jeg problemet gitt! TotemTimer.
adnan Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Får også en boks nå jeg inspecter folk oppe i gjørnet.? Noen som vet hvordan jeg får fjernet dette uten at jeg må reloade alle addons.?
StorPeder Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 CT_ItemBuffs lagde dette problemet for meg i 1.10. Forsvant med 1.11.
John Keats Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Jeg disable Superinspect og Superinspect_UI. Da funka det.
Sinnsro Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Someone posted a temporary fix at http://forums.worldofwarcraft.com/thread.aspx?fn=wow-i... that's worked ok for me so far. YMMV. The offending file is SuperInspect_UI.xml, and the line that needs changing is line 541. Just replace (UIParent, "ANCHOR_RIGHT") with (WorldFrame, "ANCHOR_NONE").
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå