Jonee Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Hørt rykter om nytt Gta spill som vist nok skulle være Mexico. noen som kan bekrfte eller vet noe om det ? i Såfall Kommer Jonee å Spille MYEEEEE framover
NoEvo Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Mexico? Har jeg ikke hørt før. Hvor har du det fra? GTA IV og GTA Vice City Story til PSP
Jonee Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Skrevet 23. juni 2006 Mexico? Har jeg ikke hørt før. Hvor har du det fra? [/url] 6363791[/snapback] Husker ikkefra hvor men mexico vet ikke om det blir så veldig kult. synes san andreas var bra siden der kunne man være gangster :!:
Gjest Slettet+132 Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Om man gidder og ta seg tid til å lete rundt, og følge historien og blalalbbla. så vet man at det blir Carson City. Alle GTA-entusiaster vet hva Carson City er. Altså, GTA IV blir handlingen lagt til Carson City.
Vrengtpolvott Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Jeg er GTA entusiast, og det eneste spillet Rockstar har laget som har utspilt seg i Carson City er Manhunt. Tviler på at handlingen blir satt der isåfall, men er godt mulig.
Cuneax Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Husker ikkefra hvor men mexico vet ikke om det blir så veldig kult.synes san andreas var bra siden der kunne man være gangster :!: 6366187[/snapback] Det er ikke mulig å være gangster i Mexico? I alle fall ikke i Mexico City, som har en av verdens høyeste forbrytelsesstatistikker
Shaper^ Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Sier bare " http://www.megagames.com/news/html/pc/gtaivimageahoax.shtml "
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå