Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

sporing av viruskilde


Anbefalte innlegg

JEg skal på lan i morgen og vil ha et verktøy for sporing av maskiner som sender ut virus. det er en russer på lan (JÆVLIG god hacker og programmerer, har hacka seg inn på sider og ødelagt dem sånn at han har fått ting gratis i posten feks bærbar pc, windows xp osv.) som sender ut men crew vil ha bevis. han var på foriige lan og sendte ut virus. fins det noen programvare for å spore hvem som sender ut ting og tang? noen LAN verktøy? Viruset på forrige lan slo av viftene i pcen!! inkludert psu og cpu tror jeg, men det skjedde kun med hans. virusprossesen het cpufanctrl.exe eller noe lingnende tror jeg. de fleste pcene slo seg av. vil ha hjelp!! :mad::mad:

 

edit: jeg vil også ha prgrammer som beskytter pcen mot den jæveln!

Endret av les_paul92
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ja helvette, de som satt ved siden av han sa at plexiglasset ble mykere! Vet ikke hvor sant det er men! de sa at man kunne dytte en liten fin bue på glasset! tabbe for han :p

6363856[/snapback]

 

Haha, tror problemet løser seg selv. Helt naturlig og fint :)

 

Men er det ikke bare å spesifisere i noen LAN-regler at dere kan stenge alt dere vil på bakgrunn av mistanke da? Så kan dere bare stenge han ned fra nettverket på en ordentlig måte. Om dere så å si vet at han er skyldig i dritten så kan dere da bare kaste han ut?

 

Edit: Er da hvertfall helt tøvete å skulle leve "i frykt" på sitt eget dataparty.

Endret av Iguil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...