bluesmoke Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 (endret) jeg holder på og prøve loade et spill på commodore 64 disk å jeg er litt i tvil om jeg gjør det riktig det er nemlig kloss på 17-18år siden jeg gjorde det er det load"¤",8,1 så return og deretter list for å velge spill og så velge spill å skriv run? hadde vært fint vist noen vet hva man sriver for å starte spill med disketter Endret 22. juni 2006 av bluesmoke
TorsteinP Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 (endret) jeg holder på og prøve loade et spill på commodore 64 disk å jeg er litt i tvil om jeg gjør det riktig det er nemlig kloss på 17-18år siden jeg gjorde det er det load"¤",8,1 så return og deretter list for å velge spill og så velge spill å skriv run? hadde vært fint vist noen vet hva man sriver for å starte spill med disketter 6362709[/snapback] Prøv med: LOAD"*",8,1 RUN Dette er vanlig når det bare er ett spill på disketten. "*" søker etter først fil og laster den. LOAD"$",8 LIST Viser en liste over alle programmer. LOAD"Q-BERT",8,1 RUN Laster Q-BERT programmet og kjører det Håper dette hjelper Endret 23. juni 2006 av TorsteinP
bluesmoke Skrevet 24. juni 2006 Forfatter Skrevet 24. juni 2006 tusen takk det virket, er litt rusten det er som sagt lenge siden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå