The Ghost Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Har kabinett og PSU produsenten bZerk en hjemmeside ? Har googla etter det flere ganger men finner ikke no ...
Complexity Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 bZerk er det vel microplex som har. www.microplex.com
The Ghost Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Skrevet 22. juni 2006 Så det er microplex som produserer bZerk kabinetter ?
Complexity Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Tror det ja, de som kjøper inn produkter uten navn og kaller dem bZerk iværtfall
Martin A. Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Nja, det er vel ikke helt slik. Microplex og bZerk samarbeider hvertfall. Microplex kommer med idéer, og bZerk iverksetter idéen. Det er hvertfall noe slikt jeg leste. Eller var det MIST tru? Har vært innom lageret til Microplex i Sarpsborg, og det så ikke mye ut som en fabrikk.
Complexity Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Nja, det er vel ikke helt slik. Microplex og bZerk samarbeider hvertfall. Microplex kommer med idéer, og bZerk iverksetter idéen. Det er hvertfall noe slikt jeg leste. Eller var det MIST tru? Har vært innom lageret til Microplex i Sarpsborg, og det så ikke mye ut som en fabrikk. 6368829[/snapback] Noen som vil ta på seg annsvaret med å sende de mail og spørre? Min bZerk psu kom i en eske som ikke hadde noen bZerk logo på ser iværtfall. Sto igrunn ikke noe navn på den i det heletatt, bare 500W PSU, og alle spesifikasjonene.
............... Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 http://www.microplex.no/product.aspx?pid=BZCA242BB&mcat= der ser man jo et bzerk produkt, er en link til produsentens hovedside, som igjen ender opp på microplex.no(og viser alle bzerk produkter microplex selger)
Martin A. Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Trengte faktisk ikke å sende mail, bare ta en tur innom supportforumet deres http://www.supportforum.info/ubbthreads/sh...e=&view=&sb=&o=
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå