Gå til innhold

Den store Aya Napa Tråden, alt om Aya Napa

anon12234

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aya Napa har i det siste blitt omtalt som det nye Ibiza. Senest for et par dager siden kunne man lese sterke overskrifter i aviser hvor Aya Napa ble beskrevet som et sexfiksert dophøl. Jeg synes vi skal diskutere litt rundt denne populære plassen. Hvem har vært dær?, lyst til å dele noen erfaringer?, hvem skal dit?, når?

personlig drar jeg og noen kompiser nedover den 24.Juli for et 2 ukers opphold.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det sitter sjokkerte foreldre etter å ha lest den artikkelen så har de vært utrolig naive.

Hørte vel om detta på 90-tallet også, så det var vel ingen stor nyhet, selvom akkurat de sex festene ikke er noe man deler med mor og far når man kommer hjem.

Syns de festene ser fete ut jeg, hvis du ikke liker sånt så er det jo bare å dra på karaoke bar isteden.

Skrevet

Den store træna Tråden, alt om træna

Den store Senja Tråden, alt om senja

Den store fukuoko tråden, alt om fukuoko.

Den store fitjar tråden, alt om fitjar

Den store Gunnar Fjellet tråden, alt om gunnar fjellet.

Skrevet

var der for 3-4år siden og syntes ikke det var så mye verre enn andre charter destinasjoner, eneste forskjellen var at det var mye mer tilrettelagt unge mennesker og ikke dritafulle 50+ som endelig kan drikke seg sørpe. Aya Napa anbefales :thumbup:

Skrevet

Dop og knullings høres jo kult ut det.

Personlig foretrekker jeg heller storbyferie eller festivaler, så slike harry sydenplasser med feite engelskmenn og norske "viking"bar har jeg heldigvis ingen erfaring med. Reis heller til Amster eller Praha :yes:

Skrevet

Aldri skjønt hvorfor nordmenn velger å dra på norske pubber, og norske restauranter når de er i syden. Hvorfor drar man til utlandet hvis man vil ha det som man har det hjemme? spise den samma maten og alt det der... heh, makes no sense

Skrevet (endret)

Var der for 3 år siden og skal dit nå i år. Hadde det veldig hyggelig og opplevde ikke noe dop eller bråk der (gadd heller ikke dra på de latterlige "sexcruisene"). Fine omgivelser, utrolig bra uteliv, masse hyggelig mennesker osv osv.

Var også innom Grabbarna Grus et par ganger og det var et latterlig harry høl. Dårlig air-condtion, elendige folk på karaoke og generelt høy harryfaktor.

Drar ned 24. juli eller noe slik jeg også og forventer en like fin fyllatur som sist gang, gled deg hvis du ikke har vært der før :)

edit:

Propaganda: Er bare en norsk bar der så vidt jeg vet og der spiller de DDE og annet møl, ligger også litt utenfor "sentrum".

Endret av SBS
Skrevet

Det har blitt presisert ørten ganger at "DEN STORE TRÅDEN" om ettellerannet mellom himmel og jord _IKKE_ skal få leve på dette forumet, unntaket er tråder som er så innarbeidet at det ikke er noe poeng i å fjerne de uten videre.

Tråden stenges

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...