Gå til innhold

Liker du å snakke i telefon?

vstr

Liker du å snakke i telefon?  

160 stemmer

1. 1. Liker du å snakke i telefon?

• - Ja, med nære venner ol.
      61
    • - Ja, med alle sammen.
      18
    • - Nei
      80

Anbefalte innlegg

Skrevet
Telefon er kun for beskjeder. Koseprat er face to face.

6357855[/snapback]

word! :w00t:

Er ikke av typen som sitter å skravler i flere timer nei. :p

6358618[/snapback]

:thumbup:

Japp! er heller ikke den typen som sitter i telefonen å snakker om evige ting :innocent:

face to face er mye kosligere :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nei, av 20 anrop er 18 ubesvarte. Tar aldri telefonen og svarer sjelden på meldinger. Er litt redd for å ta telefoner egentlig, tar de bare til nød. Liker når folk skriver hva de vil på melding, jeg.

6355760[/snapback]

Og du klagde på at typen ikke tok telefonen? :-P

6358051[/snapback]

Det er noe annet. Det må du vel skjønne. :blush:

Skrevet

Kjekt å prate i telefon, bare om det ikke er jeg som ringer..

Koster penger :!:

Ellers liker jeg mye bedre ADSL og ventrilo osv.

Telefon "quizzere" er jo det beste da :p

Morrsomt å spørre om personlige spørsmål :p

Slik som

- Vi har en undersøkelse om barn og seksuelle omganger, er du med?

- Jada, fyr løs.

- Har du eller noen du kjenner hatt sex før de var 16 år?

- Har du? :p

Skrevet (endret)

Jeg har ingenting i mot å snakke i telefonen, men jeg takler ikke at folk sitter og hører på. Noen andre som har det slik? Det er bare visse kombinasjoner av personer og tidspunkt som går bra. Jeg tar f.eks aldri telefonen om jeg sitter på en buss med andre folk rundt meg på. Kun hvis jeg venter viktige telefoner (jeg fikk et jobbintervju på bussen en gang) og hvis jeg sitter i et rom med folk i og telefonen ringer, så går jeg helst ut av rommet før jeg tar den.

Jeg tror jeg har en viss fobi mot at folk overhører samtaler. Folk sier "hva i alle dager da, mann. snakk i vei. jeg bryr meg ikke". Men uansett hva folk sier så vet jeg godt at ingen klarer å la være å lytte når noen snakker i telefonen. Det er menneskelig natur å prøve å få med seg så mye som mulig for så å gjøre seg opp en personlig mening om hva samtalen dreide seg om. Mulig jeg hadde en traumatisk opplevelse med telefonen når jeg var barn.

Endret av Steffenm
Skrevet

Synes det er koselig å sitte å snakke med veninner, andre kjente i telefonen. Folk jeg ikke har møtt på lenge og sånt.

Ikke noe problem.

Men det å snakke med foreldre, besteforeldre, lærere er ikke så altfor gøy. Hater det. Rett og slett.

Skrevet

Nei, telefoner er skumle dyr!

Synes det er kjekt å kunne avtale og møte folk over telefon, for det blir så inmari mange sms'er.. Men, nei. Synes det er koselig å prate en kort stund, men klarer ikke å snakke i timevis..

Fint når man har kjærste og venner som bor langt borte, riktignok, men msn funker beire.

*stemme på nære venner*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...