Gå til innhold

kan man downloade det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei. jeg har nettopp formatert pc`n min og har lånt bort wow cd`ene. er det ett eller annet sted jeg kan laste det ned gratis?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal vel være mulig det, er jo Keyen som koster, ikke selve softwaren. Ingen aning hvor du kan finne det tho. (bortsett fra noen sider som hw.no ikke liker)

Skrevet

Du kan trygt laste det ned. Hvis du har kjøpt spillet fra før, gjør du ikke noe ulovlig i å laste det ned. ei heller i å spre det videre, ettersom det i praksis bare er folk som har kjøpt spillet som kan dra nytte av det uansett..

Om du virkelig skulle være i tvil på om du har lov til å laste det ned, så let etter en download av beta klienten. Denne ble fritt distribuert og kan ikke sies å bli omfattet av noen lover på den fronten. Så er det bare å patche den opp til siste versjon og spille :)

Skrevet
takk takk...er det noen som kan gi meg en link der jeg kan laste det ned?? takk på forhånd :thumbup:

6354717[/snapback]

Tror du må oppsøke diverse torrentsider og lignende. De er det ikke lov å linke til på forumet, men det har blitt snakket mye om en eller annen pirat vik i media i det siste. Kanskje du skal ta turen bort dit.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...