jvik Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 (endret) EDIT: Programmet hitachi feature tool henger seg, eller jobber veldig sakte. Har ikke floppy, så lurer på om jeg rett og slett ikke kan få endret dette? Er det mye ytelses forskjell til spill bruk når jeg nå sikkert har 1.5 og ikke 3.0? Endret 21. juni 2006 av jvik
jvik Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Skrevet 21. juni 2006 Har prøvd litt fram og tilbake med feature tool fra hitachi men klarer ikke å stille disken på 3gbit. Den står nå på 1.5gbit. Noen tips?
benz Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 For å kunne bruke Hitachi Feature Tool må man lage en diskett og boote fra denne. Dersom du ikke har floppy er jeg redd det kan bli vanskelig.
oysfaerg Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Du kan boote via USB-minnepenner også. Det står noe om det her på forumet ett sted, evt. kan du google.
benz Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Kan vel sikkert gå det også. I F-tool user guide står det forklart hvordan man lager en bootable floppydisk, men det er jo bare å prøve seg litt frem med en USB-pinne og se om det lar seg gjøre. Poenget er i alle fall at man må boote med F-tool for å få tilgang til oppsettet for harddisken. http://www.hitachigst.com/hdd/support/ftool_userguide.pdf
dopus Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 (endret) Det ligger jo et bootbar cdimage samme plass som floppy saken ligger. Brenn ut den og velg boot fra cd i bios så får du kjørt softwaren uten bruk av floppy. Endret 22. juni 2006 av dopus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå