Straffa Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Var innom EB Games i dag og skulle levere inn Table Tennis som ikke var noe for meg. Gikk ut av butikken med BF2:Modern Combat Men par ting jeg lurer på Siden jeg spiller på vanlig 4:3 TV så får jeg sorte kanter oppe og nede, er det mulig og få et helt bilde? Finnes det mange Norske claner som spiller og hvor finner jeg oversikt over dem?
_Evolution_ Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Det går ikke ann å fjerne de stripene (tror jeg). Og ja, det er norske klaner. Skal være en hær på forumet, har tenkt å joine.
Straffa Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Skrevet 21. juni 2006 Ok. Ta og send meg en melding over live hvis du finner en bra
Snorre Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Det går ikke ann å fjerne de stripene (tror jeg). Og ja, det er norske klaner. Skal være en hær på forumet, har tenkt å joine. 6352615[/snapback] En hær på forumet Det visste jeg ikke? Hvordan verver man seg til den da? Fra spøk til revolver. Er nok en klan her på forumet. Ta en titt innom Klan og Guild-diskusjons kategorien. Kan hende du finner noe der. Eventuelt finner du nok noe på forumet til batllefield.no Snorre
Notinuse Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Kjøpte BF2MC selv her om dagen og digger det rått!! Skal på nå og sitte ut kvelden who needs fotball
Straffa Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Skrevet 21. juni 2006 Kjøpte BF2MC selv her om dagen og digger det rått!! Skal på nå og sitte ut kvelden who needs fotball 6354628[/snapback] Enig. Er overaskende bra. Veldig bra at man kan stille inn sensitiven, skulle vært standard mener jeg for FPS spill.
Straffa Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Skrevet 21. juni 2006 (endret) Det er da standar på 360 spill? 6354800[/snapback] Ikke mange FPS spill på 360 du kan selv stille inn sensitiven. Annen ting er at det ikke er mange spill heller som har bra sikte i FPS spill. COD2 og BF:MC har bra sikte. Prøv Farcry eller GRAW der det omtrent er umulig å sikte seg inn på bestemt punkt løpet av kort tid. Endret 21. juni 2006 av avanore
Mr.FOXHOUND Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Onlinedelen i BF2: MC er dritgøy! Rask action, og mye underholdning. Singelplayerdelen er derimot ikke så mye å skryte av, noe du sikkert har funnet ut selv hvis du har prøvd den
_Evolution_ Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Det går ikke ann å fjerne de stripene (tror jeg). Og ja, det er norske klaner. Skal være en hær på forumet, har tenkt å joine. 6352615[/snapback] En hær på forumet Det visste jeg ikke? Hvordan verver man seg til den da? Fra spøk til revolver. Er nok en klan her på forumet. Ta en titt innom Klan og Guild-diskusjons kategorien. Kan hende du finner noe der. Eventuelt finner du nok noe på forumet til batllefield.no Snorre 6353216[/snapback] Jeg er fra nord-norge jeg. (tromsø) og her/hær sier vi hær istedet for her. På forum prøver jeg å snakke bokmål (eller en annen dialekt ). Så det er nok ingen skriveleif på min post nei
Snorre Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Jeg er fra nord-norge jeg. (tromsø) og her/hær sier vi hær istedet for her. På forum prøver jeg å snakke bokmål (eller en annen dialekt ). Så det er nok ingen skriveleif på min post nei 6356244[/snapback] Skjønnte igrunnen det. Følte alikevel for å dra den litt ut. Ser du har tittet innom Guild og Klandiskusjon så da er vel problemet løst. Snorre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå