Gå til innhold

Hva mener folket om reggae-artisten Matisyahu?


Fisker

Anbefalte innlegg

Får se om trådstarter fikser på det etterhvert da ;) Er selv litt nysgjerrig på når Matisyahu kommer med noe nytt materiale,er jo en stund siden Youth nå.

 

Noen som har hørt hans versjon av Message In A Bottle?Vil ikke si den er helt på høyde med orginalen men det er søren meg ikke langt unna!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har en versjon som er spilt inn med Sly and Robbie. Om det er den nye eller den gamle vet jeg ikke:P I tillegg har jeg dub versjonen på samme CD.

 

Jeg vil også nevne at han har gitt ut litt mer materiale enn hva som er blitt nevnt.

Han har gitt ut en live CD fra Gothic Theater - Denver og studio albumet No Place To Be.

Endret av simon_gj
Lenke til kommentar
Jeg har en versjon som er spilt inn med Sly and Robbie. Om det er den nye eller den gamle vet jeg ikke:P I tillegg har jeg dub versjonen på samme CD.

 

Jeg vil også nevne at han har gitt ut litt mer materiale enn hva som er blitt nevnt.

Han har gitt ut en live CD fra Gothic Theater - Denver og studio albumet No Place To Be.

8619882[/snapback]

No Place to Be er mest remixer og lignende da. Samt Message In A Bottle som jeg nevnte. Youth remixen på den er helt fryktelig,er på et helt annet tempo enn Matisyahu's stemme.

Lenke til kommentar

No Place to Be er mest remixer og lignende da. Samt Message In A Bottle som jeg nevnte. Youth remixen på den er helt fryktelig,er på et helt annet tempo enn Matisyahu's stemme.

8619923[/snapback]

 

Joda, men likevell en utgivelse. :p

 

Youth går da vell ikke i feil tempo? Jeg trodde det var Jerusalem.

Det er vell en Chopped and Screwed version så stemmen skal vell ikke være helt 100% :p

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Matisyahu er i gang igjen! Han har vært på turne på østkysten en god periode og har samtidig hatt tid til å jobbe med et nytt album som skal komme ut om ikke alt for lenge.

 

En av godbitene å se fram til vil være "I Will Be Light" som han i det siste har fremført live på flere konserter. En liten smakebit på hvordan den vil bli:

 

 

En lenger liveversjon:

 

 

Syns det virker veldig lovende og tror denne cden vil bli en god del bedre enn Youth.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 11 måneder senere...
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...