Gå til innhold

hvor lenge sitter duå spille? hvor lenge får du lo

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg får spille så lenge jeg vil, samme om det er skole eller ikke.

6352179[/snapback]

Svake foreldre som ikke klarer å stoppe barnene deres i å spille...

Bare kødder jeg, men veit du har skrevet at veldig mange er svake i det siste så jeg ville bare owne deg litt :!:

6352489[/snapback]

Jeg gammel nok til å bestemme over meg selv, i motsetning til deg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Så foreldra dine har ingen påvirking på deg? Siden du bestemmer over deg selv og sier du skal ta å henge deg, sier bare foreldrene dine: Ja greit, du bestemmer jo selv sønnen min :)

Endret av BadBeer
Skrevet
Så foreldra dine har ingen påvirking på deg? Siden du bestemmer over deg selv og sier du skal ta å henge deg, sier bare foreldrene dine: Ja greit, du bestemmer jo selv sønnen min  :)

6352955[/snapback]

Ikke på småting som å spille et spill nei. Men å dra det så langt som du gjør nå er bare latterlig. Jeg hører jo på foreldrene mine selvom jeg bestemmer selv, de har jo trossalt mer livserfaring.

Gjest medlem-77217
Skrevet (endret)

rundt 2-3 timer hver dag. jeg er 13 år

Endret av medlem-77217
Skrevet
Så foreldra dine har ingen påvirking på deg? Siden du bestemmer over deg selv og sier du skal ta å henge deg, sier bare foreldrene dine: Ja greit, du bestemmer jo selv sønnen min  :)

6352955[/snapback]

Ikke på småting som å spille et spill nei. Men å dra det så langt som du gjør nå er bare latterlig. Jeg hører jo på foreldrene mine selvom jeg bestemmer selv, de har jo trossalt mer livserfaring.

6353018[/snapback]

Nei det er ikke latterlig i det hele tatt, er folk som har tatt livet av seg p.g.a MMORPG's. Dessuten kan spill ødelegge livene til folk. (samtidig som man får ett nytt ett liv da)

Skrevet
Please, kan du ikke se over trådene dine og rette skrivefeil, i alle fall der bokstavene har byttet plass.

Men on-topic:

Jeg har pc på rommet og hvis foreldrene mine hadde prøvd å si at jeg ikke kunne spille når jeg ville så hadde jeg ikke hørt på de.

Hvis de tok strømmen eller internett til rommet mitt så ville jeg sultestreiket til de ga det tilbake.  :!:

6351751[/snapback]

Litt artig at du har en gramatisk feil i et slikt innlegg. Nå er det strengt tatt rettskrivning du påpeker, men det heter DEM ikke DE.

(stiller meg dermed åpen for at alle kan kritisere mine skrivefeil :whistle: )

Ontopic så spiller jeg så mye jeg vil, men RL som samboer og studier har vesentlig høyere prioritet.

Ikke noe galt i å spille mye så lenge man passer på å ikke overdrive. Har spilt i 18 år (siden jeg var 9) men er i ettertid litt glad for at vi ble jagd ut en gang i blant.

Skrevet (endret)

Jeg spiller kanskje maks 3timer i strekk, mye lengre på LAN fordi det er mye mer sosialt.

Bruker mye tid foran datan, foreldrene synes det har både fordeler og ulemper, de liker ikke at jeg spiller mye. Men når jeg driver med photoshop, snakker med venner hører på musikk osv er det greit.

eneste de ikke liker er at jeg hjelper til for lite på gården og sitter foran skjermen istedet :cool:

Endret av Sebbe
Skrevet
Litt artig at du har en gramatisk feil i et slikt innlegg. Nå er det strengt tatt rettskrivning du påpeker, men det heter DEM ikke DE.

6353549[/snapback]

Dette ble forandret for noen år siden. Du kan si de uavhengig av plassering i setningen. Han har derimot en kommafeil.

Skrevet

6352955[/snapback]

6353018[/snapback]

Nei det er ikke latterlig i det hele tatt, er folk som har tatt livet av seg p.g.a MMORPG's. Dessuten kan spill ødelegge livene til folk. (samtidig som man får ett nytt ett liv da)

6353246[/snapback]

Herregud, jeg tar å endrer det til: Du er latterlig!

Skrevet (endret)

får spille så mye jeg vil bare jeg sover 8 timer i døgnet er 16..

er idiotisk med sånne unger i ubrs scholo og straholme .. srry guys my mom says i have to go to bed rett før siste bossen og sånn. eller i end game for den sags skyld.

Endret av neoman
Skrevet
Noen er for unge til å spille World of Warcraft.

6351371[/snapback]

Helt enig med deg Burtemester.

6354173[/snapback]

Jepp! SÆRLIG på RP-server! Man har mista poenget med spillet når man "gief 1 gld plx!" "No, you can easily get it yourself" "Damn you n00b!" /ignore

Gjest Slettet-QqZexW9o
Skrevet

:lol:

Aldri spurt mine foreldre men det har de ikke noe med.

Spiller kanskje 10-15t i uken nå. Blir bare sjeldnere og sjeldnere akkurat nå. Sommer og WoW er mer "spille på en trist mørk vinterdag spill" enn sommer spill.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...