TormodK Skrevet 12. oktober 2002 Skrevet 12. oktober 2002 Kommer de til å kjøre 1000mbit nettverk på TG?
Papirpose Skrevet 12. oktober 2002 Skrevet 12. oktober 2002 Tviler vel egentlig, siden 1000mbit nettverkskort foreløpig er litt i dyreste laget for allemannseie. Men for de som faktisk HAR slike kort hadde det jo vært knall :razz:
umy Skrevet 12. oktober 2002 Skrevet 12. oktober 2002 blir vel standar 100mbit nettverk, men 1gbit internett hadde jo ikke vert å forakte.. sånn som på oslolan...
Anders Leipsland Skrevet 12. oktober 2002 Skrevet 12. oktober 2002 Vel deler av nettverket vil jo være 1Gb(går liksom ikke med 100Mbit mellom main switchene :smile: Lurer på om det ikke var slik på OsloLAN. Personlig ser jeg ikke det helt store poenget i at bordswitchene skal være 1Gb(dvs det finnes viktigere ting å prioritere), men det skader jo ikke Det ville hvertfall ført til en eksplosjon i 1Gb NIC salget =) 1Gb internett er heller ikke så veldig viktig spør du meg(med unntak av for de som *ikke* er på partyet). Bare jeg kan få sjekka emailen min så er jeg fornøyd. Det er tross alt flere tusen folk der så alt du vil ha finner du på LANet. [ Denne Melding var redigert av: Anders Leipsland på 2002-10-12 20:03 ]
Laka Skrevet 13. oktober 2002 Skrevet 13. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-12 20:03, skrev Anders Leipsland:Vel deler av nettverket vil jo være 1Gb(går liksom ikke med 100Mbit mellom main switchene :smile: Lurer på om det ikke var slik på OsloLAN.Personlig ser jeg ikke det helt store poenget i at bordswitchene skal være 1Gb(dvs det finnes viktigere ting å prioritere), men det skader jo ikke Det ville hvertfall ført til en eksplosjon i 1Gb NIC salget =)1Gb internett er heller ikke så veldig viktig spør du meg(med unntak av for de som *ikke* er på partyet). Bare jeg kan få sjekka emailen min så er jeg fornøyd. Det er tross alt flere tusen folk der så alt du vil ha finner du på LANet.<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Anders Leipsland på 2002-10-12 20:03 ]</font> Det var 100Mbit bordswither, 1Gb Backbones. 1Gb Linje + En basestasjon for de som hadde trådløst NIC. Undertegnede har desverre ikke det, men det virket som den fungerte ypperlig - tatt fra IRC. _________________ Mvh, LasseAndreK --------------------------------> If you got the moves, you play by the rules. If you don't know the rules, you don't got the moves. ---------------------------------> [ Denne Melding var redigert av: LasseAndreK på 2002-10-13 21:17 ]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå