BigJackW Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Hei jeg trenger et program som ser hvilket passord som står f.eks slik:**** Jeg hadde et slikt program en gang som jeg bare dro markøren over så kom det i progammet. Noen tips?
BigJackW Skrevet 20. juni 2006 Forfatter Skrevet 20. juni 2006 Meninga med det var å finne ut et passord som jeg har glemt. Jeg bruker cuteftp og har en del web-hoster lagret så jeg lett kan koble opp, men jeg husker ikke passordene til alle.
aadnk Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Du kan muligens benytte et window spy-applikasjon til dette, men det fungerer ikke ved alle vinduer (tekstbokser).
BigJackW Skrevet 20. juni 2006 Forfatter Skrevet 20. juni 2006 (endret) Okey...Det funka ikke så veldig godt Noen andre forslag? Endret 20. juni 2006 av BigJackW
aadnk Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Hvordan fungerer det da? 6346435[/snapback] Last ned eksempelvis Win32Spy og hold musepekeren over tekstboksen der passordet ditt er skrevet. Da vil (forhåpentligvis, kommer an på applikasjonen) det reelle passordet komme til syne innunder 'Text'.
el_cash Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Jøss, det var en hendig app for oss som ikke husker passord..! *notere seg*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå