xersess Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 har lyst og bestille black and white 2 for 99kr, frå zailor, men veit ikkje om eg kan stole på dei, oppgir ikkje konto nr til kem som helst... noen som veit om dei ikkje svindler? http://www.zailor.no
MattMan Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Hehehe. Tviler på at de er svindlere. Ikke mer svindlere enn CDON.com og Play.com.
Smooth Ceiling Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Ikke noe galt med Zailor. Jeg har handlet der fler ganger selv. Gode priser og rimelig kjapp levering, jeg kommer garantert til å handle der igjen ihvertfall.
Bear^ Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Om du er usikker burde du bruke siden www.spillpriser.no. Der finner du omtaler for de aller fleste kjente nettbutikker som finnes for spillkjøp. Jeg bruker den ofte når jeg skal kjøpe spill, siden jeg ikke er helt fortrolig med gamer.no sin prisguid
xersess Skrevet 20. juni 2006 Forfatter Skrevet 20. juni 2006 der har eg alt eg treng å vite.. takk til alle!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå