Liestöl Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 (endret) Hei... Lurer på om det er noen problemer/vits å joine Mages Guild uten å kunne noe serlig magi Snakka med en og han sa at jeg skulle snakke med en anna, men virker litt rart å joine heilt uten videre magiske kunnskaper... Endret 20. juni 2006 av Liestöl
reds Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 De settter ingen krav til magikunnskaper, og så får du tilgang til Arcane University. (etter en del qests) Join i vei!
ZoneBlade Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Ja, bare å joine det. Kanskje interessen for magi øker hvis du joiner, og kanskje du ender opp med å lage noen brutale spells etterhvert:)
reds Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Ja, bare å joine det. Kanskje interessen for magi øker hvis du joiner, og kanskje du ender opp med å lage noen brutale spells etterhvert:) 6343457[/snapback] Det er genialt med magi. Du oppdager hvor tungvindt ting har vært før osv...
Liestöl Skrevet 20. juni 2006 Forfatter Skrevet 20. juni 2006 Hehe ja... Er ikke i mot magi, men måtte sette en grense på hva jeg skulle satse på første gangen. Alle rede alt for mye Men angrer litt på at jeg var så passiv på det, skulle hvertfall hatt noe i Illusion og kansje Restoration.. Men for vell se om jeg joiner nå da...(og lærer meg noen gode spells)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå