Gå til innhold

Vanskelig Macro, hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

Har en hunter lvl 23, ozelot, det jeg da lurer på er om det finnes en macro som gjør att du hopper, snur 180grader, skyter, og snur 180grader tilbake

har prøvd meg på denne

/jump

/turn CW 180degrees

/cast serpent sting

/turn CCW 180degrees

funka ikke tilmeg

Noen som har noen tips?

(skal brukes i Pvp o.l)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke bare springe sideveis da, eller rett og slett hoppe rundt og skyte? Tror ikke det finnes en macro som gjør alt det der.

Skrevet
Kan du ikke bare springe sideveis da, eller rett og slett hoppe rundt og skyte? Tror ikke det finnes en macro som gjør alt det der.

6339636[/snapback]

Sideveis funker ikke bra, bruker den metoden med å hoppe rundt men er ikke alltid den lykkes

Serpent sting i PvP? Ville ikke Concussive shot vært en smule bedre?

6339646[/snapback]

Serpent sting var bare ett eksempel, bruker concussive shot hele tiden.

Men jeg vil ha svar på spørsmålet mitt og ikke alt annet off.t

Skrevet (endret)
en macro som gjør att du hopper, snur 180grader, skyter, og snur 180grader tilbake

6339549[/snapback]

Dette er sikkert off topic osv, og jeg har heller ikke noe svar til deg, men JEG ville ansett dette som cheat.

Er vel bedre og 'lære' og spille spillet, en og la en macro spille spillet for deg :hrm:

Dette er da mine meninger, så vist noen har noe negativt og si om dette innlegget, så vil jeg heller be dere om og la vere og svare noe rettet mot det.

Endret av Dewd
Skrevet

Bruker da serpentsting i pvp hele tiden, funker fett det. Spørs på hvilken klasse det er da :/ Og nei, en slik macro ville være en langt dårligere løsning enn å faktisk mestre det selv :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...