storken Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 hei Har en hunter lvl 23, ozelot, det jeg da lurer på er om det finnes en macro som gjør att du hopper, snur 180grader, skyter, og snur 180grader tilbake har prøvd meg på denne /jump /turn CW 180degrees /cast serpent sting /turn CCW 180degrees funka ikke tilmeg Noen som har noen tips? (skal brukes i Pvp o.l)
Seian Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Kan du ikke bare springe sideveis da, eller rett og slett hoppe rundt og skyte? Tror ikke det finnes en macro som gjør alt det der.
Jørgen Sørheim Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Serpent sting i PvP? Ville ikke Concussive shot vært en smule bedre?
storken Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Skrevet 19. juni 2006 Kan du ikke bare springe sideveis da, eller rett og slett hoppe rundt og skyte? Tror ikke det finnes en macro som gjør alt det der. 6339636[/snapback] Sideveis funker ikke bra, bruker den metoden med å hoppe rundt men er ikke alltid den lykkes Serpent sting i PvP? Ville ikke Concussive shot vært en smule bedre? 6339646[/snapback] Serpent sting var bare ett eksempel, bruker concussive shot hele tiden. Men jeg vil ha svar på spørsmålet mitt og ikke alt annet off.t
Jonas Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 http://www.wowwiki.com/World_of_Warcraft_A...ement_Functions Du kan lage en makro som begynner å snu karakteren og en annen for å stoppe å snu, men å rotere slik du viser tviler jeg finnes. Finnes forøvrig allerede en macro-tråd.
Dewd Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 (endret) en macro som gjør att du hopper, snur 180grader, skyter, og snur 180grader tilbake 6339549[/snapback] Dette er sikkert off topic osv, og jeg har heller ikke noe svar til deg, men JEG ville ansett dette som cheat. Er vel bedre og 'lære' og spille spillet, en og la en macro spille spillet for deg Dette er da mine meninger, så vist noen har noe negativt og si om dette innlegget, så vil jeg heller be dere om og la vere og svare noe rettet mot det. Endret 19. juni 2006 av Dewd
M@R7!N Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Bruker da serpentsting i pvp hele tiden, funker fett det. Spørs på hvilken klasse det er da :/ Og nei, en slik macro ville være en langt dårligere løsning enn å faktisk mestre det selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå