Bjobjo Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Jeg lurer på om noen vet navnet til det spillet jeg tenker på(for jeg har selvfølgelig glemt det) Spillet er ganske likt "Tap a Jam": spillet går ut på å spille en sang ved å bruke tastaturet som keyboard. Diverse toner faller ned, og man må trykke akkurat når tonen treffer keyboardet får å få poeng. Husker av en eller annen grunn at Teletubbies-sangen og en mix av forskjellige klassiske låter var noen av de mange sangene du kunne spille. Tror spillet heter noe med "orchestra" eller noe på "O", noen som vet navnet?
ImmortalTechnique Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Hadde vært fint om du søkte litt på forumet før du laget en ny tråd. Finnes allerede en tråd om dette spillet...SE DER.
TST Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Hadde vært fint om du søkte litt på forumet før du laget en ny tråd. Finnes allerede en tråd om dette spillet...SE DER. 6338310[/snapback] Så hjelp til ved å linke til denne tråden da, i stedenfor å oppføre deg så utrivelig mot nye forumbrukere. Skjerp deg.
Hr. Jenssen Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Er det ikke Stepmania du tenker på, trådstarter?
Bjobjo Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Skrevet 19. juni 2006 Ikke Stepmania nei... Der er det piler som kommer opp, men i det jeg tenker på er det tykke linjer (?) som kommer ned på et keyboard
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå