Gå til innhold

Tauren guide - Mulgore

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Artig liten sak, men hva er poenget? Du øver deg kanskje?

6335794[/snapback]

Kjekt for dem som er helt ny i Mulgore og aldri har vært borti questene før. Må innrømme selv at Mulgore har vært den verste start-plassen hittil. Altfor mye gåing.

Skrevet (endret)

Fin guide! Bra jobba! :thumbup:

Har selv lvl'a opp et par taurens, og det er mye gåing som seian sier. Var veldig forvirrende første gang...

Endret av Kjobben
Skrevet

6335794[/snapback]

Kjekt for dem som er helt ny i Mulgore og aldri har vært borti questene før. Må innrømme selv at Mulgore har vært den verste start-plassen hittil. Altfor mye gåing.

6336060[/snapback]

Synes personlig orc/troll er den værste plassen å starte... Du burde lage en guide der.

Om du ikke allerede har gjort det da?

Skrevet
Synes personlig orc/troll er den værste plassen å starte... Du burde lage en guide der.

6336340[/snapback]

Smaken er som baken :p

Orc/troll er den enkleste og raskeste plassen av alle synes jeg :D

Skrevet

Takk for komplimenter :)

6335794[/snapback]

6336060[/snapback]

6336340[/snapback]

Det finnes riktignok en guide for orc og troll, men ettersom brukeren ble banna, så ble heller ikke guiden hans sticky, men uansett, her har du den :) .

Dessuten, kan ikke skjønne at orc & troll er den verste plassen når alt du skal gjøre ligger et steinkast unna :p .

Skrevet

Humans-området synes jeg både er kjedelig og trøtt. Jeg har planer om å starte en tauren en dag, så denne guiden kommer jeg nok til å bruke :)

Skrevet (endret)
Humans-området synes jeg både er kjedelig og trøtt. Jeg har planer om å starte en tauren en dag, så denne guiden kommer jeg nok til å bruke :)

6338170[/snapback]

Ahh, knallbra! Som jeg sa i tråden på wow-pro, hadde vært fint å sett hva som funker og ikke funker. Selv har ikke jeg prøvd guiden selv, noe jeg kanskje burde ha gjort først :blush: .

Edit; så litt feedback hadde vært toppers!

Endret av Seian
Skrevet

Hehe, du må nok kanskje vente en måned før du får feedback av meg :tease: Vet ikke om jeg skal åpne abbonnementet igjen før litt etter neste payday grunnet ferie i Italia og bootcamp (familieferie) i valdres.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...