Gå til innhold

Xbox 360 fryser etter en stund med spilling


Zappza

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte 360'n min på lanseringsdatoen og har ikke hatt noen problemer med den helt til i forige uke.

Da skjedde akkuratt det dere andre beskriver her, at den først hang seg i et spill... og nå får jeg knapt nok boota den.

 

Blir vel service på den også, noen som vet ca hvor lang tid det er å vente nå?

 

Håper på å få en ny med en gang da de snart burdte vite at dette er en normal feil... :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 måneder senere...

Litt gammel tråd, men har akkuratt fått lignende symptomer.

 

1.Har gamet rundt 15 spill på X-Box 360 uten låsing av maskinen. Så det hele begynte med NFS Carbon. Maskinen låste seg etter at jeg hadde fulført spillet, men trodde det var en bug som fulgte med updaten.

 

2.Neida NFS Most Wanted låser seg også, det samme gjør FEAR (det gjorde den ikke før, rundet av hele spillet no freez) men nå de siste 10 dagene har den frøse. Det samme gjør Saints Row, heller dette spillet frøs før men nå gjør den det.

 

4. Ikke minst Gears Of War fryser i hytt og pine, jeg kan spille, f.eks i ca 30 min freez, restarte konsollen så fryser den i løpet av 5-10 min. Jeg vet at mange tenker umidelbart oh dårlig plasering av konsollen, men kan forsikre om at det ikke er tilfelet, se bildet helt nederst.

 

5. Begynner å bli mektig lei dette, så vurderer å kjøpe en ny Premium pakke i dag eller i morgen og sende den nåværende konsollen til reperasjon så har jeg en som backup med alt utsyret.

 

6. Konsollen kjøpte jeg fra MPX.no og fikk den 5 desember 2005. Tenk den overlevde nesten 1 års jubileumet (skrives rett? :hmm: ). Anyway skal jeg kontakte MPX kundesuport eller ring einn til MS?

 

7. Når jeg tenker meg godt om nå er det ingen spill som har låst seg på konsollen siden jeg kjøpte den untatt Oblivion, men da var det ikke konsollen men spillet, guide knappen funket så det var bare å gå inn på dashbordet og starte spillet på nytt.

 

Nå låser konsollen seg helt de siste 10 dagene ingen reaksjon untatt å trykke inn av/på knappen på selveste konsollen.

 

8. Gears of War skal ikke fryse en kompis har rundet av spillet i co-op uten at det har hengt seg i det hele tatt og det non-stop gaming.

 

9. Har blandt annet fjerna cachen ved å holde inn A knappen, og ellers fjerne alle oppdateringene som har blitt lastet ned uten hell.

 

Denne løsningen er veldig ny tok den i bruk i går for å sjekke om dette hjalp, elers står maskinen som den skal stå på de orginale gumiknottene på TV-bordet.

post-43894-1164189811_thumb.jpg

Endret av Wooho
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Om du vil ha ny maskin raskest mulig kontakter du MS kunderservice,(om du kontakter MPX vil de sikkert bare hendvise deg til MS likvel), hvor du enten kan snakke med en svenske, som til tider kan ha problemer med norske dialekter, eller du kan settes over til noen som prater engelsk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...