Gå til innhold

Noen som har en guest/trial key til meg?


Anbefalte innlegg

HAr lenge spilt GW, men ble lei etter 3mnd. Slutta å spille det etter påske. Nå ar jeg lyst til å prøve wow for å se om det er noe tess, det hadde vært fint om noen hadde en slik key til meg sånn at jeg kan få et lite innblikk i hvordan wow er.

Jeg vet om http://teaser.wow-europe.com/index.html, men der må man oppgi bankkortinformasjon og det er jeg ikke særlig keen på.

Hadde vært topp om noen hadde en key, PM meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor det? Har hørt om noe gamecard-greier, hvordan fungerer det?

6330532[/snapback]

 

 

du kan bruke gamecard ja, istedenfor kort :)

 

når du lager account trykker du bare på betalingsmåter: pre paid gamecard

så skriver du inn koden fra gamecardet. enklere blir det ikke :)

Endret av Grievdus
Lenke til kommentar
Når jeg kjøpte wow. Lenge siden, så måtte jeg inn med kortinformasjon, og siden jeg bare hadde visa electron, som jeg ikke fikk til å funka, å folkan mine va i utlandet. Så stakk jeg på google, søkte opp visa, og fikk tak i en som funka :p

6330676[/snapback]

 

Skjønte ikke hva du mente det at du søkte opp visa og fikk tak i en som funka. Fikk du et kortnummer som funka slik at du betalte spillet?

Lenke til kommentar
Når jeg kjøpte wow. Lenge siden, så måtte jeg inn med kortinformasjon, og siden jeg bare hadde visa electron, som jeg ikke fikk til å funka, å folkan mine va i utlandet. Så stakk jeg på google, søkte opp visa, og fikk tak i en som funka :p

6330676[/snapback]

 

Skjønte ikke hva du mente det at du søkte opp visa og fikk tak i en som funka. Fikk du et kortnummer som funka slik at du betalte spillet?

6330716[/snapback]

 

Nei, han mente at han fikk tak i informasjonen til et visa, for å så endre betalingsmåte til gamecard.

 

Det er ikke noe problem å legge inn kontoinfo til blizzard, de trekker ingenting før du kjøper spillet uansett.

 

Blizzard krever at du oppgir denne informasjonen for å hindre misbruk, det er ofte at trial accounter blir brukt av diverse gold-farmer-selskap for å reklamere for sidene deres ingame.

Lenke til kommentar
Når jeg kjøpte wow. Lenge siden, så måtte jeg inn med kortinformasjon, og siden jeg bare hadde visa electron, som jeg ikke fikk til å funka, å folkan mine va i utlandet. Så stakk jeg på google, søkte opp visa, og fikk tak i en som funka :p

6330676[/snapback]

 

Skjønte ikke hva du mente det at du søkte opp visa og fikk tak i en som funka. Fikk du et kortnummer som funka slik at du betalte spillet?

6330716[/snapback]

 

Nei, han mente at han fikk tak i informasjonen til et visa, for å så endre betalingsmåte til gamecard.

 

Det er ikke noe problem å legge inn kontoinfo til blizzard, de trekker ingenting før du kjøper spillet uansett.

 

Blizzard krever at du oppgir denne informasjonen for å hindre misbruk, det er ofte at trial accounter blir brukt av diverse gold-farmer-selskap for å reklamere for sidene deres ingame.

6331668[/snapback]

Kan du fårtelle det til pappa?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...