Gå til innhold

De virkelige BF2 banene! (BF2 maps in real life)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Her kan du poste bilder og annet du finner fra Battlefild banene i virkeligheten så kan vi se om de ligner de banene som er på spillet!

Fant Wake Island på Google earth :)

post-59819-1150632484_thumb.jpg

post-59819-1150632494_thumb.jpg

Endret av sogasg
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldigvis er det noen ulikheter vil jeg si, hadde ikke vært så artig om øya var 70% rullebane i spillet. Øyas karakteristika er iallfall vel bevart.

Skrevet (endret)

FHmod.org :)

Der har dem en fin version av wake

den er sånn ca helt lik den ordentlige wake

BTW: fh sin omaha er best

23%20-%20Charlie_02.jpg

Endret av MongoMan
Skrevet (endret)

I følge et nettsted skulle vist dette være området opperation clean sweep banen baseres på.

post-59819-1150639847_thumb.jpg

Endret av sogasg
Skrevet
Wake Island er jo et område amerikanerne invaderte under WWII, og har egentlig ingenting med US-Midtøstenkoalisjonenkonflikten å gjøre, det er bare en remake av Wake Island fra BF1942.

6337600[/snapback]

Noko vi er veldig glade for. ;)

Skrevet
Wake Island er jo et område amerikanerne invaderte under WWII, og har egentlig ingenting med US-Midtøstenkoalisjonenkonflikten å gjøre, det er bare en remake av Wake Island fra BF1942.

6337600[/snapback]

Her er det vel en del som kan diskuteres. For det første finnes det ingen midtøstenkoalisjon(BF2 er fantasi fra ende til annen). Det er forøvrig USA-Kina som utkjemper slaget på Wake mappet. Det er nok riktig at Wake er en BF1942 remake, men jeg vil ikke si det gjør seg mindre "riktig" enn noen av de andre BF2 maps'a. I "Amored Fury" er det nå kart fra USAs fastland hvor enten MEC eller KINA angriper USA.

At Wake Island ble invadert av amerikanerne er delvis riktig. Japanerne tok øya fra USA 23. desember 1941. Amerikanerne fikk tilbake øya noen dager etter at Japan hadde offisielt kapitulert. USA hadde flere kamper mot japanerne på øya i årene frem til September 1945. Amerikanerne tok Wake Island som sitt for første gang i 1899.

Wake Island History

Jeg må virkelig kjede meg :)

Skrevet
men wake er da en bra BF2 bane da

6330792[/snapback]

Syns wake er for ustabilt jeg :hmm:

Nesten alltid china som vinner.

6363168[/snapback]

Finnes det en pilot på china som har såpass peiling at han vet hvilken vei fly kjører/flyr så vinner china ("Propellen var jo foran på fly før, da er jo jetmotoren foran nå og?"-stil).

J10 vs F35 er ikke gøy en gang.

Skrevet

Det som er så lattelig med fly i BF2.

De er ubalanserte 2k, også er det bare å dra stikken helt tilbake og fly sirkler 24\7 uten at fienden får til å ta deg med mindre han kommer inn fra rett vinkel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...