Gå til innhold

Endre skin på character!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det at det foregår på klientsiden har ingen ting å si, du kan fortsatt få fordeler du egentlig ikke skal ha.

Feil. Jeg får ingen fordeler av det. Det er bare looks som forandres, racials og lignende blir ikke endra.

6327410[/snapback]

Du kan fjerne dører og diverse clientside, og gå igjennom dem som om de ikke var der.

6327575[/snapback]

Om du tror at man kan spasere rett igjennom en dør bare siden du fjerner modellen tar du feil vil jeg tro...

Skrevet
tror ikke det er ulovelig for det er jo bare du som ser det du skifter det til

6341011[/snapback]

så hvis du skifter "stealth" modellen til en stor rosa kube er det fortsatt lovlig?

Skrevet
Det at det foregår på klientsiden har ingen ting å si, du kan fortsatt få fordeler du egentlig ikke skal ha.

Feil. Jeg får ingen fordeler av det. Det er bare looks som forandres, racials og lignende blir ikke endra.

6327410[/snapback]

Du kan fjerne dører og diverse clientside, og gå igjennom dem som om de ikke var der.

6327575[/snapback]

Om du tror at man kan spasere rett igjennom en dør bare siden du fjerner modellen tar du feil vil jeg tro...

6341026[/snapback]

Han tar ikke feil, det går.

Skrevet (endret)

Å lagre kordinater for collision detection på klientside er imba-teit, tviler på at de har laget det slik. Harru noen kilder å vise til, Bamboocha?

Endret av Jonas
Skrevet
haha, jeg har bare lagt det inn for morro skyld.. ser jo helt latterlig ut :!:

6344963[/snapback]

blir alltid redd når jeg logger inn på en dverg female fra laptopen din :cry:

Skrevet

Det høres morro ut! Skal vi gjøre det og bruke FLERE hundre kroner på å kjøpe ny account, nye gamecards og Levle mange nye charer til lvl 60!

Sarkasme ftw!

Men det er personen som gjør det sitt valg, han burde bare vite risikoen.

Skrevet

6327410[/snapback]

6327575[/snapback]

6341026[/snapback]

Han tar ikke feil, det går.

6341485[/snapback]

Bytta ut døra til Caverns of Time med en veps... Det går fortsatt ikke å gå gjennom, møter bare på en vegg som ikke er der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...