Gå til innhold

Endre skin på character!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har erfaring med mywarcraftstudio (eller lignende), som vet hvordan jeg kan endre skin på min character. Er litt lei gnome roguen min nå og vil endre til undead(evt female orc :D ). Har sett noen filmer der det er blitt gjort men er for nabb til å få det til selv :blush:

Ikke begynn maset om at det ikke er lov osv, alt foregår clientside uansett.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å skifte skins på objekter bryter mot EULA, og alle andre avtaler du har inngått når du begynte å spille. Det er dog per dags dato ingen måte å oppdage det, Warden gjør i allefall ikke det, men de arbeider vistnok med saken. Ergo, det er ikke spesielt lurt å gjøre i lengden. Når det er mulig å detektere dette kommer det til å bli behandlet som 3rd party programs, altså permban.

Have fun!

Skrevet (endret)
Ikke begynn maset om at det ikke er lov osv, alt foregår clientside uansett.

6327096[/snapback]

Det at det foregår på klientsiden har ingen ting å si, du kan fortsatt få fordeler du egentlig ikke skal ha.

Edit:

Uansett, så er det hans valg. Om han vil stjæle en bil, så gjør han det. Uansett om det er lovlig eller ikke.

Tingen er vel mer at man ikke får hjelp til det fra dette forumet.

Endret av Jonas
Skrevet
Det at det foregår på klientsiden har ingen ting å si, du kan fortsatt få fordeler du egentlig ikke skal ha.

Feil. Jeg får ingen fordeler av det. Det er bare looks som forandres, racials og lignende blir ikke endra.

Skrevet

Feil. Jeg får ingen fordeler av det. Det er bare looks som forandres, racials og lignende blir ikke endra.

6327410[/snapback]

Du kan fjerne dører og diverse clientside, og gå igjennom dem som om de ikke var der.

Skrevet (endret)

6327410[/snapback]

Snakker da ikke om racials og lignende. Det at du kan endre grafikker kan gi enorme fordeler, spesielt i PvP. Hadde det vært en fordel eller ulempe om en stealtha rogue hadde sett ut som en enorm blå balong? Eller om alle karakterer hadde sett slik ut, du kunne sett dem gjemme seg inni hus, bak trær og lignende.

Endret av Jonas
Skrevet

Sant det Jonas sier, det gir deg faktisk fordeler. Samme om du er enig i det eller ikke så er dette ulovlig ifølge blizzard.

Skrevet

dette gir ingen fordeler overhodet. Vis du er en gnome, og endrer skin til undead ser alle andre deg som en gnome uansett. Det er også lovlig å bytte skin. Skal se om jeg finner en blue post om det :--)

Skrevet
dette gir ingen fordeler overhodet. Vis du er en gnome, og endrer skin til undead ser alle andre deg som en gnome uansett. Det er også lovlig å bytte skin. Skal se om jeg finner en blue post om det :--)

6328458[/snapback]

Det gir fordeler for DEG SELV!! Les hele tråden.

Skrevet

en på serveren endret skinns på alle herbs etc, slik at de så ut som gigantiske bokser. enkelt å greit fordi han hata å lete etter mongosmå herbs. men det fikk han ikke lov til når han faktisk ble oppdaget. fikk bare advarsel men

Skrevet

Syntes det bare ødelegger morroa jeg, ved å gjøre slik med charren sin..hvis du fek's bytter på moddelene på utstyret ditt. Blir jo ikke noe glede når du får et fett sverd.. så har du sett sånn ut i flere månder..

Men dette er jo min mening.. Have Fun the rest of you ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...