Fluesopp1 Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Er det noen her som har erfaring med mywarcraftstudio (eller lignende), som vet hvordan jeg kan endre skin på min character. Er litt lei gnome roguen min nå og vil endre til undead(evt female orc ). Har sett noen filmer der det er blitt gjort men er for nabb til å få det til selv Ikke begynn maset om at det ikke er lov osv, alt foregår clientside uansett.
jonasdaman Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 http://www.khadgarsrage.com/ Gå på forum også se sticky
=-Evensen-= Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Jeg er ikke sikker på om det er lov eller ikke uansett jeg, uansett så er det personen sitt valg uansett! Kos deg med den nye alliance orc'n din!
bamsefar Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Å skifte skins på objekter bryter mot EULA, og alle andre avtaler du har inngått når du begynte å spille. Det er dog per dags dato ingen måte å oppdage det, Warden gjør i allefall ikke det, men de arbeider vistnok med saken. Ergo, det er ikke spesielt lurt å gjøre i lengden. Når det er mulig å detektere dette kommer det til å bli behandlet som 3rd party programs, altså permban. Have fun!
Cannabiskopen Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 det er ikke noe program du bruker for det, du bare editer noen filer så tror ikke det vil bli sett på som 3PartehSoftwareh
=-Evensen-= Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Uansett, så er det hans valg. Om han vil stjæle en bil, så gjør han det. Uansett om det er lovlig eller ikke.
Jonas Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 (endret) Ikke begynn maset om at det ikke er lov osv, alt foregår clientside uansett. 6327096[/snapback] Det at det foregår på klientsiden har ingen ting å si, du kan fortsatt få fordeler du egentlig ikke skal ha. Edit: Uansett, så er det hans valg. Om han vil stjæle en bil, så gjør han det. Uansett om det er lovlig eller ikke. Tingen er vel mer at man ikke får hjelp til det fra dette forumet. Endret 17. juni 2006 av Jonas
Fluesopp1 Skrevet 17. juni 2006 Forfatter Skrevet 17. juni 2006 Det at det foregår på klientsiden har ingen ting å si, du kan fortsatt få fordeler du egentlig ikke skal ha. Feil. Jeg får ingen fordeler av det. Det er bare looks som forandres, racials og lignende blir ikke endra.
nazrm Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Det at det foregår på klientsiden har ingen ting å si, du kan fortsatt få fordeler du egentlig ikke skal ha. Feil. Jeg får ingen fordeler av det. Det er bare looks som forandres, racials og lignende blir ikke endra. 6327410[/snapback] Du kan fjerne dører og diverse clientside, og gå igjennom dem som om de ikke var der.
Jonas Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 (endret) Det at det foregår på klientsiden har ingen ting å si, du kan fortsatt få fordeler du egentlig ikke skal ha. Feil. Jeg får ingen fordeler av det. Det er bare looks som forandres, racials og lignende blir ikke endra. 6327410[/snapback] Snakker da ikke om racials og lignende. Det at du kan endre grafikker kan gi enorme fordeler, spesielt i PvP. Hadde det vært en fordel eller ulempe om en stealtha rogue hadde sett ut som en enorm blå balong? Eller om alle karakterer hadde sett slik ut, du kunne sett dem gjemme seg inni hus, bak trær og lignende. Endret 17. juni 2006 av Jonas
qu3st Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Sant det Jonas sier, det gir deg faktisk fordeler. Samme om du er enig i det eller ikke så er dette ulovlig ifølge blizzard.
Malux Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 dette gir ingen fordeler overhodet. Vis du er en gnome, og endrer skin til undead ser alle andre deg som en gnome uansett. Det er også lovlig å bytte skin. Skal se om jeg finner en blue post om det :--)
Jonas Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 dette gir ingen fordeler overhodet. Vis du er en gnome, og endrer skin til undead ser alle andre deg som en gnome uansett. Det er også lovlig å bytte skin. Skal se om jeg finner en blue post om det :--) 6328458[/snapback] Det gir fordeler for DEG SELV!! Les hele tråden.
ikkeibruken Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 Det må jo være forferdelig kjipt hvis man blir bannet permanent , serlig hvis man er i høy level!! Er vel ikke verdt det om man skulle bli bannet....?
royale Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 Tror jeg skal skifte tilbake til Orc snart, blir litt dumt at ALLE orcs blir undead.
bandreas Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 en på serveren endret skinns på alle herbs etc, slik at de så ut som gigantiske bokser. enkelt å greit fordi han hata å lete etter mongosmå herbs. men det fikk han ikke lov til når han faktisk ble oppdaget. fikk bare advarsel men
andiss Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Syntes det bare ødelegger morroa jeg, ved å gjøre slik med charren sin..hvis du fek's bytter på moddelene på utstyret ditt. Blir jo ikke noe glede når du får et fett sverd.. så har du sett sånn ut i flere månder.. Men dette er jo min mening.. Have Fun the rest of you ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå