Complexity Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 1842 poster på meg. Og det jeg syns er litt morsomt, er at bare 1842 poster, er 0,03% av totalt antall poster i forumet... Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): 1842( 2.1 poster per dag / 0.03% av totalt antall poster i forumet ) 6457597[/snapback] *host, hark* Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Totalt antall poster 4159( 10 poster per dag / 0.07% av totalt antall poster i forumet ) Jeg er mer nærd en deg:P 6458163[/snapback] Du suuste jo fra meg i poster, jeg hadde mere enn deg før Men er ikke like aktiv som deg da.. Og i begynnelsen var det kult å ha masse inlegg, men nå gir jeg faen
Klekkus Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 hehe, poper fort opp 10 tråder i mine innkegg som jeg kan svare på i løpet av en dag. men antall innlegg teller ikke. det er innleggene som teller
skyhawk Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Hva er egentlig vits med å poste flest innlegg? Som Klikka sier, er jo som sagt innleggene som teller! Jeg har vært medlem her i snart 3 år og har 284 poster. *Stolt over meg selv*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå