xclusive_danny Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 (endret) Fant ikke et bedre sted å poste det enn her.. Men uansett. Når jeg innstalerte Zonealarm firewall og reinnstalert pcen så dukket denne meldingen opp da jeg skulle starte programmet: Jeg bruker avast! antivirus, selv om jeg tror at det ikke har noen betydning. Takker for alle svar. Endret 16. juni 2006 av xclusive_danny
ttt Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 Fant ikke et bedre sted å poste det enn her.. «Programvare > Programvare» burde passe betre. Tråden flyttes derfor dit. Dette er tross alt eit programvare-relatert problem, og ikkje hardware-relatert.
bleidd Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Akkurat samme problemet, prøvde 3 ganger. Så lastet jeg ned Kerio gratis-versjonen i stedet. Brukt det i 7 dager nå, og ser ut til å fungere fint. Bruker AVG ved siden av. Før brukte jeg comboen Outpost og NOD32, men de skapte etterhvert veldig mange problemer for maskinen. De så på installering av nye programmer/spill som "farlige" exe-filer for eksempel, og stoppet prosessene. Fikk problemer med shutdown av Windows og mye, mye mer. Disse problemene er helt borte nå, bare fordi jeg kvittet meg med Outpost og NOD32, som jeg har brukt i nøyaktig to år. Bare min erfaring
xclusive_danny Skrevet 17. juni 2006 Forfatter Skrevet 17. juni 2006 (endret) Ok, takk for svar.. Innstalerte Kerio, men hvordan gjør jeg sånn at det ikke blokker alt... Blokker f.eks servere til spill (online spill), ts og til og med når jeg skulle svare på denne posten måtte jeg skru det av for at det skulle gå, +mye mer. Endret 17. juni 2006 av xclusive_danny
Edmund Blackadder Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Jeg har altså fått et problem med Zonealarm selv om det ikke er akkurat dette... Jeg fant ut at det fantes en ny versjon av programmet, så jeg lastet det ned og oppgraderte det. Etter reboot, så startet de programmene som lå "før" ZoneAlarms på listen, men når Zonealarms egentlig skulle komme i taskbaren, så stopper alt opp. Alt fryser seg unntatt musen. Jeg prøvde systemgjenoppretting og innstallerte min gamle versjon og se om det var noe feil med oppgraderingen, men det samme skjedde.. Så jeg gikk inn i safe-mode og slettet hele programmet, og her står jeg uten en brannmur men har ingen startup-bugs. Men sikkerheten er iallefall forløpig grei nok: Kaspersky, Spy sweeper, Nvidia Firewall (Vet ikke om denne er til å stole på). Noen en tanke på hva som kan ha forårsaket dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå