Paulex Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 (endret) Guttebassen sier jeg må vente på en wood elf og en argonian. Argonianen står der...men aldri wood elven. Snakka med en kompis som sier wood elven sto der når han sjekka første gangen. Og jeg har ikke drept noen utenom alle i dark brotherhood questene. Noen som har noen tips? NVM. Han kom etter 3 dagers venting. Endret 16. juni 2006 av Paulex
Bamsemumsen Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Hva snakker du om? Kan du skrive forståelig? Hvis du vil joine Thives Guild, da stikker du til Imperial Waterfront, ved de trehusene ved stranda. Der sover du til klokka blir omtrent 11-12 PM, og da skal det stå tre personer der. Slik var det hvertfall her hos meg.
Rescue me Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Hva snakker du om? Kan du skrive forståelig? Hvis du vil joine Thives Guild, da stikker du til Imperial Waterfront, ved de trehusene ved stranda. Der sover du til klokka blir omtrent 11-12 PM, og da skal det stå tre personer der. Slik var det hvertfall her hos meg. 6325021[/snapback] tror du må ha hørt om grey fox først
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå