Gå til innhold

Ny mobil eller ny mp3 ?


Anbefalte innlegg

Etter mye frem og tilbake med min w550i har jeg tenkt å skaffe meg en ny dings. Skal nå sende inn mobilen min for andre gang 5 dager etter at den kom hjem etter den første reparasjonen.

har egentlig vært fornøyd med den til nå, men nå vil jeg ha noe nytt. Så nå ser jeg etter en mobil eller en mp3 spiller. Jeg tenker at jeg enten vil ha en spekka mobil eller en grei mobil + en mp3 spiller.

 

Det jeg ser etter i mobilen

-Stort minne (minimum 1 gb)

-a2dp

-grei batteritid

-greit kamera

-bra headset (om jeg ikke kjøper et trådløst et)

pris er ikke så viktig, bare tips i vei så kan jeg heller se på det senere. Merke er heller ikke så viktig, selv om jeg må si meg godt fornøyd med Sony Ericssons løsninger.

 

Det jeg ser etter i mp3 spilleren

- 2 eller 4 gb minne

-fin skjerm

- nano stil

 

Her har jeg sett på mp3'er som Samsungs YP-Z5 og Sandisk Sansa e200 serien

 

På forhånd takk !

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva med Nokia 3250?

Den har A2DP (er ganske sikker) og minnekortleser. Og egne knapper for MP3 når du vrir tastaturet. Det følger med 512 mb og den har 10 mb internminne. Hvis du absolutt vil ha 1 gb, kjøp større minnekort. :)

I tillegg har den jo Symbian, som et lite pluss!

Vet ikke noe om batterilevetid og kamera er vel ikke helt bra..

 

Den koster rett under 3 lapper ;) (Telenor-låst på Amentio)

 

Musikkdelen er for eksempel noe av det beste vi har vært borti på en mobiltelefon noensinne. Det er lett å trekke paralleller mellom vanlige, harddiskbaserte mp3-spillere som Creatives Zen-serie og Apples iPod, og 3250.

 

3250 smeller til med lydkvalitet som kan konkurrere med en hvilken som helst mp3-spiller, og vi tør påstå at Nokia har tatt innersvingen på Sony Ericsson og deres Walkman-telefoner – med visse forbehold.

 

 

Lykke til med jakten på ny mobil eller evt. MP3-spiller! ;)

Endret av SE-fanen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...