Gå til innhold

Felstriker, den skjelde fra UBRS vettu


Anbefalte innlegg

Skulle attune en venn for Ony key da Felstriker droppet. som eneste rogue fikk jeg jo den. Testet den resten av raidet som MH og OH, og fikk bare 2 procs! (1 som MH og 1 som OH)

 

Noen som har et litt lengre kjemskap med denne daggeren, og vet ca hvordan proc'en er? Jeg trodde den var uber, men har ikke brukt den etter det UBRS runnet :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har hatt denne daggeren en stund. Den er helt grei i MH men bruker den i OH(har thunderwood poker i MH). Med talent-buildet jeg har er den helt genial. Jeg har seal fate build og hver gang jeg får fel striker får jeg som regel 4 CB^^.

 

Hvis du bruker BS og ambush vil jeg heller anbefale en annen dagger i main hand. Felstriker er bra men den er et OH weapon..

Lenke til kommentar
funker det ikke å kjøre dual felstriker? den er jo ikke unique. det kan jo være sykt

6318650[/snapback]

 

 

Hvorfor gidde det? hvis du tar UBRS så mange ganger kan du jo like godt få deg begge dal'rends.. Felstriker er jo som sagt et OH weapon..

Lenke til kommentar
Nope :) spiller på stormscale og twilights hammer(tror det var på stormscale jeg så fyren med 2x av dem) - mulig det var i en av de 12345678 WoW filmene jeg har sett også, men usikker :)

6319338[/snapback]

 

 

Du har nok sett ham på Stormscale ja :D sett ham jeg å..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Jepp, veit hvem han er.

Bor rett borti høgget her.

Det beste er at han rollet mot flere folk og vant den... 2 ganger!

Proccer sykt når han har 2x og crusader på begge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...