Gå til innhold

Naruto Manga (spoileradvarsel for anime seere)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hva er det du sier? Suigetsu er jo konge! I hvertfall no når han har zabuza's sverd! ahh Zabuza, det er en type som skulle hatt en større rolle i Naruto.

Suigetsu fortjener ikke å ha sverdet til en såpass legendarisk karakter som Zabuza.

Skrevet

eh, dør han ikke hvis han åpner 8 gates?

vettu, eg tipper kishimoto dreper flere kule karakterer, som f.eks gai, der årsaken er at han ofrer seg for de andre og åpner alle 8 gatesene.. bare vent å se

Skrevet

Ja, visstnok skal 8 gates bety døden, det er derfor enten Gai eller Rock Lee kommer til å dø, vi må jo få se hvor mektig 8 gates egentlig er. Sier seg selv.

Skrevet

Når den tiden kommer så håper jeg på noen feete slåss-scener!

Ikke bare.. "I wont let you kill Lee! Im going to open the last gate! oWAAAAHHHHHH."

*one-hit* og dør.

Skrevet

Mest sannsynlig så vil det utspille seg på akkurat den måten, Gai ofrer seg for Lee, men om Kishimoto vil overraske oss, så skjer det motsatte.

Skrevet

Det eg virkelig savner i naruto er skikkelige taijutsu fighter. I nesten alle kampene er det bare lange dialoger, så gjør en noe så snakker de mer også kommer en annen med en jutsu osv... Den desidert kuleste fighten noensinne i naruto er lee vs. gaara. MER TAIJUTSU

Skrevet
Det eg virkelig savner i naruto er skikkelige taijutsu fighter. I nesten alle kampene er det bare lange dialoger, så gjør en noe så snakker de mer også kommer en annen med en jutsu osv... Den desidert kuleste fighten noensinne i naruto er lee vs. gaara. MER TAIJUTSU

Det som i tillegg gjør den kampen såpass rå er fyren som animerte den, har fått jernteppe så husker ikke hva han heter atm. Men han har animert kanskje 3-4 episoder i Part 1, blant annet Naruto Vs. Sasuke ved VotE. I Part 2 animerte han den siste fighten mellom Chiyo + Sakura Vs. Sasori. Fantastisk bra.

Skrevet

Taijutsu er boring i mangaen synes nå jeg, animert er det veldig tøft, men synes ikke så veldig mye om det i magaen. Noe er helt greit, og alle kamper burde ha litt av det, men det er mye annet som ser mye bedre ut i mangaen

Skrevet

Synes egentlig at det har utviklet seg til å være litt DBZ-aktig, jutsuene blir bare mer og mer episke, savner den tiden hvor de faktisk jobbet i team og tenkte nøye gjennom hva dem gjorde, får håpe det blir litt team battles snart.

Skrevet

Shikamaru kunne fått Konohamaru til å se ut som elite jounin, med hans lederegenskaper er det umulig å ta feil. Ville ha vært litt kult å sett hvem som har høyest IQ ut av han og Kabuto.

Skrevet
Taijutsu er boring i mangaen synes nå jeg, animert er det veldig tøft, men synes ikke så veldig mye om det i magaen. Noe er helt greit, og alle kamper burde ha litt av det, men det er mye annet som ser mye bedre ut i mangaen

Helt enig, de trengs ikke. Taijutsu blir lagt til som filler stuff i animen uansett.

Ville ha vært litt kult å sett hvem som har høyest IQ ut av han og Kabuto

Kabuto er ikke i nærheten av Shikamaru.

Skrevet

Kabuto er nok ganske så i nærheten av Shikamaru, kanskje ikke når det kommer til intelligens i kamp, men generelt sett så ligger ikke han langt unna.

Skrevet
Kabuto er nok ganske så i nærheten av Shikamaru, kanskje ikke når det kommer til intelligens i kamp, men generelt sett så ligger ikke han langt unna.

Vil tro Shikamaru vinner med minst 20 IQ-poeng(med standardavik på 15) på generell inteligens, ut ifra de jeg har sett av begge.

Shikamaru > Kabuto. Uansett hvordan man snur å vender på det.

Skrevet (endret)
Vel det kan godt hende, men da har Kabuto en velfortjent andre plass hvertfall. ;)

Skal ikke nekte for de nei ;)

Edit: Ser ut som Itachi har tapt :cry:

Endret av Messi91

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...