Dʋgɢtung Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Det som er helt klart, er at du burde gi WoW en sjanse. Du får tak i 10 dagers trial nå, så du kan prøve det litt ut. Regner med at du kommer til å elske spillet som alle andre.
Philley Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Skrevet 15. juni 2006 Det som er helt klart, er at du burde gi WoW en sjanse. Du får tak i 10 dagers trial nå, så du kan prøve det litt ut. Regner med at du kommer til å elske spillet som alle andre. 6316513[/snapback] Tror nesten jeg må det rett og slett:D Vil ha et spill som jeg kan sitte litt med og samtidig ha det gøy med venner:) CS er litt stress egentlig...men men..
reds Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Tror nesten jeg må det rett og slett:D Vil ha et spill som jeg kan sitte litt med og samtidig ha det gøy med venner:) CS er litt stress egentlig...men men.. 6316553[/snapback] Se spoileren i min post på første side.
reds Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Marius E: Mente WoW da 6316637[/snapback] Ja, i spoileren er det en link til nedlastning av gratis trial på WoW.
Philley Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Skrevet 15. juni 2006 Marius E: Mente WoW da 6316637[/snapback] Ja, i spoileren er det en link til nedlastning av gratis trial på WoW. 6316644[/snapback] Har vært inne der fra før av også ser du hehe!
reds Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Har vært inne der fra før av også ser du hehe! 6316669[/snapback] Sitter og innstallerer det, jeg.
mihcaoj Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Ok: grunnen til at han imo burde kjøpe en account er at når du får snusen for WoW, så blir veldig mange avhengige av det, i større eller mindre grad. Fra du starter å levelle så er det interessant å se nye skills/quest items osv.. Etterhvert så venter du bare på neste og neste level, og du gleder deg til du får det nye sverdet eller den nye macen pga da kan du zomgpwne alle andre fordi den er veldig god for din level. Når du da har nådd lvl 60 så er det ikke så mye annet å gjøre for deg enn å gå i 20/40-manns instancer, og hva får du der? Jo, epixx! Du vil komme til å bruke ufattelig mye tid(jeg har selv brukt 55x24 timer i WoW) og dette er ikke mye i forhold til andre som har sittet langt over 100 days played(100x24). Det du må ta stilling til før du begynner er vel hvor mye tid du har/er villig til å bruke på dette. Om du kjøper en account så er det ingen hindringer for at du igjen kan selge den videre(nei det er ikke lov, men det er heller ikke lov å tute med bilen din). Hvorfor tror du Blizzard nå gir ut demoner med 10-days free Trial? Det er pga de har ufattelig nok funnet ut at dette spillet trengs ikke mer enn 10-15 spilletimer før du begynner å utvikle avhengigheten. Ellers er spillet helt fantastisk med mange muligheter og flotte landsskap - hadde det bare holdt seg til det.. Men dette er noe du må se selv, men jeg synes du burde lese folks erfaringer fra spillet(og ikke bare de som sitter og spiller det og ikke ser at de er avhengige, slik som jeg nekta å innse en periode).
Pug Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Ok: grunnen til at han imo burde kjøpe en account er at når du får snusen for WoW, så blir veldig mange avhengige av det, i større eller mindre grad. Fra du starter å levelle så er det interessant å se nye skills/quest items osv.. Etterhvert så venter du bare på neste og neste level, og du gleder deg til du får det nye sverdet eller den nye macen pga da kan du zomgpwne alle andre fordi den er veldig god for din level. Når du da har nådd lvl 60 så er det ikke så mye annet å gjøre for deg enn å gå i 20/40-manns instancer, og hva får du der? Jo, epixx! Du vil komme til å bruke ufattelig mye tid(jeg har selv brukt 55x24 timer i WoW) og dette er ikke mye i forhold til andre som har sittet langt over 100 days played(100x24). Det du må ta stilling til før du begynner er vel hvor mye tid du har/er villig til å bruke på dette. Om du kjøper en account så er det ingen hindringer for at du igjen kan selge den videre(nei det er ikke lov, men det er heller ikke lov å tute med bilen din). Hvorfor tror du Blizzard nå gir ut demoner med 10-days free Trial? Det er pga de har ufattelig nok funnet ut at dette spillet trengs ikke mer enn 10-15 spilletimer før du begynner å utvikle avhengigheten. Ellers er spillet helt fantastisk med mange muligheter og flotte landsskap - hadde det bare holdt seg til det.. Men dette er noe du må se selv, men jeg synes du burde lese folks erfaringer fra spillet(og ikke bare de som sitter og spiller det og ikke ser at de er avhengige, slik som jeg nekta å innse en periode). 6316756[/snapback] Hah, litt selvkontroll må man jo ha. Om du kjøper en character ferdig levlet og med full blues/epix så kan du ikke klassen din, du vet ikke hvor de forskjellige tingene er, og jevnt over kommer du til å suge balle både i PvP og PvE, og blir ropt "L2P NUB!" til fra de fleste du grouper med. Det som er morsomt med WoW er faktisk å forbedre characteren din, enten det er snakk om høyere levels, bedre gear, eller andre områder du forbedrer. Om du kjøper en ferdig levla, ferdig geara character har du ikke noe som helst å gjøre i Azeroth. Hva skal du ta deg til? Om du har full blue gear får du nesten ikke noe utbytte av å runne ubrs/scholo/strat, og når du grouper med noen vil de garantert finne ut at du har EBay'a charen (om du ikke har spilt wow tidligere). I PvP kommer du til å bli eid som faen, fordi du nesten ikke vet hva de forskjellige spellene og talentene gjør. Hva gjenstår da? Henge i Orgrimmar/Ironforge hele dagen? Nei, kjøp et nytt spill, og nyt det Eneste som skal til er litt selvkontroll, så kommer du til å få en veldig morsom spillopplevelse.
mihcaoj Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Jeg levella opp min Tauren Warrior fra 1-60 og opplevde det meste av high-end content da og trada deretter til meg andre accounter ettersom jeg ikke orka stresset med å levella mange til 60, slik som faktisk noen gjør. Ettersom jeg hadde levella en char til 60 så visste jeg veldig mange av basicskunnskapene til andre classes, og var derfor ikke 100% nublet, selv om det ikke var langt ifra du lærer å kjenne nye classes, men det vil ta tid. Det jeg prøver å si er at du kan lett tro du har selvkontroll osv helt til du begynner med det som kalles MMORPG(multi-mass-online-role-playing-game). Det har en måte å fange spillere til seg som er veldig unik innenfor spillverdenen. Det du sier der, pug "Hva gjenstår da? Henge i Orgrimmar/Ironforge hele dagen?" viser jo bare at du mener det ikke er mer igjen av WoW etter du har fullført high-end content og fått epixene - en som kjøper en account vil fortsatt kunne være med på raids osv og lære seg de forskjellige instancene, men vil ikke føle det at han hele tiden må spille for å få nytt gear.. Men nå orker jeg ikke mer diskusjon, kthxbye12!
Pug Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Jeg levella opp min Tauren Warrior fra 1-60 og opplevde det meste av high-end content da og trada deretter til meg andre accounter ettersom jeg ikke orka stresset med å levella mange til 60, slik som faktisk noen gjør. Ettersom jeg hadde levella en char til 60 så visste jeg veldig mange av basicskunnskapene til andre classes, og var derfor ikke 100% nublet, selv om det ikke var langt ifra du lærer å kjenne nye classes, men det vil ta tid. Det jeg prøver å si er at du kan lett tro du har selvkontroll osv helt til du begynner med det som kalles MMORPG(multi-mass-online-role-playing-game). Det har en måte å fange spillere til seg som er veldig unik innenfor spillverdenen. Det du sier der, pug "Hva gjenstår da? Henge i Orgrimmar/Ironforge hele dagen?" viser jo bare at du mener det ikke er mer igjen av WoW etter du har fullført high-end content og fått epixene - en som kjøper en account vil fortsatt kunne være med på raids osv og lære seg de forskjellige instancene, men vil ikke føle det at han hele tiden må spille for å få nytt gear.. Men nå orker jeg ikke mer diskusjon, kthxbye12! 6316837[/snapback] Herregud da, ha litt innsikt Jeg kan skjønne at folk som faktisk HAR levlet en character fra 1 til 60 kan ha lyst til å bytte accounts for å spille en annen klasse, da har man jo litt peiling. Men når du faktisk anbefaler en bruker å kjøpe en full epix/blues char som aldri har spilt WoW før, og antagelig ikke engang vet hvor Ironforge/Orgrimmar er, så begynner det å bli litt latterlig Og ja, det er uansett latterlig å bytte til seg nye characters. Slike nubcakes blir veldig ofte kjent på serveren for å bytte characters, og har liten mulighet til å komme inn i raiding guilds for å oppleve end-game content med en ny klasse. Ikke alltid, men ofte.
mihcaoj Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 (endret) Bare så du vet det, bonil69; jeg mener ikke at det er greit å kjøpe WoW accounts, men det er vesentlig bedre enn konsekvensen av avhengighet.. Og til deg, PuG: ja, jeg ser veldig hva du mener angående det å finne fram i WoW som virkelig kan være vanskelig, men jeg sier bare hva jeg ville gjort om jeg kunne gjøre det om igjen, jeg sier ikke det er slik nye WoW-spillere eller andre burde gjøre, men rett og slett hva jeg hadde ønsket andre hadde fortalt meg før jeg begynte - btw: typiske e-bayers(de som aldri har spilt før) vil få problemer med å komme inn i noen som helst guild før de kan spille classen sin, og kanskje ikke da heller med et slikt rykte. Det er dog ikke alltid rykte om e-bayeren kommer fram, og det kan virke negativt på guilden, men positivt på spilleren. Descisions descisions... Endret 15. juni 2006 av mihcaoj
Pug Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Bare så du vet det, bonil69; jeg mener ikke at det er greit å kjøpe WoW accounts, men det er vesentlig bedre enn hva konsekvensen av avhengighet.. 6316913[/snapback] Selv om du tydeligvis har problemer med avhengighet til WoW så er det ikke grunn nok til å begynne å anbefale alle nye spillere å kjøpe en ferdig levla character for å "unngå avhengighet" Nei, start en ny char, og opplev spillet slik det skal oppleves Husker første gang jeg dro til Ironforge i EU Open beta Frysninger på ryggen, og akk så noob
mihcaoj Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 (endret) Jeg har heldigvis ikke den avhengigheten lenger og jeg kan ærlig si at den forsvant etter at jeg gjorde, hva jeg selv kaller å "jukse"(trade til seg nye chars), men det var da min måte å komme utav WoW sitt "fengsel" - judge me now or forever hold your peace elns Det jeg er bekymra for er hva en 14-15åring som snart skal videre i livet med sine bekymringer i tillegg til en wow-addict befinnelse som neppe hjelper på verken skole eller det sosiale spekteret i livet. Og btw: Mulgore(hvor Taurens starter) er den fineste og mest idylliske plassen i hele spillet Endret 15. juni 2006 av mihcaoj
.Marcus Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Og btw: Mulgore(hvor Taurens starter) er den fineste og mest idylliske plassen i hele spillet 6316944[/snapback] Mannen snakker sant. Mulgore
dioX Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 WoW er farlig! finn deg heller et annet spill du kan prøve!! Lykke til.
KompleX Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Dropp CS, dropp WoW, spill noe annet. Wow er jo en evig grind uansett hva du vil gjøre uansett.
Solidsturla Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 Mitt tips til deg hvis du skal begynne med WoW er lag FEMALE. Uansett(bortsett fra tauren). Alle jeg kjenner som tok male angrer.
Fisha Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 Jeg spiller både wow og cs:s jeg Det er digg med litt avveksling fra cs en gang i blandt og det er digg med litt avveksling fra wow en gang i blandt. Start med wow i tillegg til cs, jeg lover deg du blir lei av å spille wow 24/7.
chokke Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 Og btw: Mulgore(hvor Taurens starter) er den fineste og mest idylliske plassen i hele spillet 6316944[/snapback] Mannen snakker sant. Mulgore 6317361[/snapback] hvis du liker å løpe halve dagen ja, nei velg troll/orc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå