hallvis Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Hei sveis. Fra før har jeg bare spilt NWN, ikke exp pakkene. Skal jeg installere spillet+exp, eller først bare spillet og så exp etterhvert som jeg blir ferdig? Knotete spurt, men men
Smirnoff Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Du kan installere alt på en gang, hvilken expansion du vil spille kan du velge.
hallvis Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Skrevet 15. juni 2006 (endret) takk for raskt svar. Er det noen nye features som virker inn på NWN i exp? Og hvilken rekkefølge bør jeg spille exp på? edit: fant denne: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=522639&hl= Btw: Sverige herjer akkurat nå! Endret 15. juni 2006 av hallvis
hallvis Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Skrevet 15. juni 2006 Siste spørsmål: Kan man være samme karakter gjennom hele greia?
Laserlasse Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Det er en del nye feats og forskjellig i utvidelsespakkene, men jeg husker rett og slett ikke om de er tilgjengelig i den originale kampanjen. Du kan delvis spille med samme karakteren gjennom utvidelsespakkene. I originalkampanjen og Shadows of Undretide begynner karakteren din på lvl 1, mens i Hordes of the Underdark kan du enten velge å lage en ny karakter rundt lvl 15 (hvis jeg ikke husker feil), eller du kan velge å bygge videre på karakteren fra en av de to første kampanjene. Håper dette var til hjelp
Splitter Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 Jepp, alle klasser, feats og andre ting fra utvidelsespakkene er tilgjengelige i den originale kampanjen også hvis du innstalerer alt med en gang. Tror ikke det er noen bakdeler med å innstalere alt med en gang. Vil også helt klart anbefale å spille gjennom Shadows of undrentide først, siden historien i Hordes of the underdark egentlig starter der Shadows of undrentide slutter. Best forståelse av historien vil du få om du begynner med en karakter på level 1 i Shadows of undrentide og deretter fortsette med samme karakteren gjennom begge utvidelsespakkene. *Glede seg til NWN2*
Laserlasse Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Vil også helt klart anbefale å spille gjennom Shadows of undrentide først, siden historien i Hordes of the underdark egentlig starter der Shadows of undrentide slutter. Best forståelse av historien vil du få om du begynner med en karakter på level 1 i Shadows of undrentide og deretter fortsette med samme karakteren gjennom begge utvidelsespakkene. 6320842[/snapback] Er du 100% sikker på det? Jeg å huske historien fortsetter fra originalkampanjen. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Mener å huske at NPC'ene i Underdark er de samme som i originalkampanjen, og at de snakker om hendelsene i Neverwinter og den historien. Eller husker jeg helt feil nå?
Smirnoff Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Du møter jo på folk fra begge ja, f.eks Sharwyn fra hovedcampaignen og Deekin fra Shadows of Undrentide. Men husker at Deekin kjenner deg igjen (mens f.eks Sharwyn ikke gjør det) så da blir det vel en fortsettelse av SoU.
Splitter Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Vil også helt klart anbefale å spille gjennom Shadows of undrentide først, siden historien i Hordes of the underdark egentlig starter der Shadows of undrentide slutter. Best forståelse av historien vil du få om du begynner med en karakter på level 1 i Shadows of undrentide og deretter fortsette med samme karakteren gjennom begge utvidelsespakkene. 6320842[/snapback] Er du 100% sikker på det? Jeg å huske historien fortsetter fra originalkampanjen. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Mener å huske at NPC'ene i Underdark er de samme som i originalkampanjen, og at de snakker om hendelsene i Neverwinter og den historien. Eller husker jeg helt feil nå? 6323702[/snapback] Helt sikker. Ikke så lenge siden jeg spilte gjennom spillet for å "lade opp" til NWN2. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): I Hordes of the underdark er det riktig at du møter noen gamle kjenninger fra hovedkampanjen, men hovedpersonen (altså karakteren du spiller), har egentlig aldri møtt disse før. Den eneste som gjenkjenner deg er Deekin, og han møter du i Shadows of undrentide. Shadows of undrentide + Hordes of the underdark er en kontinuerlig historie med samme hovedperson, mens originalkampanjen er en historie for seg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå