Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Feil under kopiering til installasjonsprogram


Anbefalte innlegg

Har nettopp formatert og fikk plutselig et problem når jeg skulle legge inn windows (XP Home) på nytt. Under kopiering av filer til installsajonsprogrammet er det masse filer den ikke finner, så jeg måtte trykke "hopp over" for å komme videre. Da det var en hel haug med filer som mangla og da funka det selvfølgelig ikke å legge inn windows og nå sitter jeg med tom disk og kommer ikke videre :(

 

Kan det være cd'n det er noe galt med? den har stort sett ligget i en skuff og har maks blitt brukt 3 ganger.. Noen andre som vet hva jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har nettopp formatert og fikk plutselig et problem når jeg skulle legge inn windows (XP Home) på nytt. Under kopiering av filer til installsajonsprogrammet er det masse filer den ikke finner, så jeg måtte trykke "hopp over" for å komme videre. Da det var en hel haug med filer som mangla og da funka det selvfølgelig ikke å legge inn windows og nå sitter jeg med tom disk og kommer ikke videre  :(

 

Kan det være cd'n det er noe galt med? den har stort sett ligget i en skuff og har maks blitt brukt 3 ganger.. Noen andre som vet hva jeg kan gjøre?

6315086[/snapback]

hadde samme problem et par ganger. det du kan prøve at når du får beskjed kan ikke kopiere filen........ ta ut cd, vent noen sekunder og sett cd inn igjen. mens cd-rom speed(er) trykk "prøv på nytt" eller noe sånt.....

 

det jeg har oppdaget at cd-rom henger seg av og til og klarer ikke å sende det som trengs, mens windows søker etter hardware o.s.v lengre tid.....

 

lykke til.....

Endret av no_viking_no
Lenke til kommentar

Prøv det de nevner over her.... fungerer ikke noe av det og det er ikke noe hardware feil med pc'en ta kontakt med microsoft norge og si din windows plate er defekt og du trenger ny en (dersom du har en lovlig kopi altså, om ikke er det ikke rart en plass det ikke fungerer)

Endret av ck2069
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...