Gå til innhold

Beste mobil for opptil 1700kr. (bruktpris/nypris)


It's me

Anbefalte innlegg

Jeg skal ha meg ny mobil til maks 1700kr. Satser på å kjøpe brukt siden jeg da får bedre mobil for pengene.

 

Jeg har tenkt på SL45, den virker jo rett å slett helt konge ut. Mp3 og alt, men det som er dumt er at den ikke har mms og slike nye ting.

 

Hvilken mobil annbefaler du meg for denne prisklassen? Si gjerne ifra hvis du har en brukt en du vil selge.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må bare anbefale den jeg nettopp kjøpte da hehe synes den er kjempe bra - Nokia 3510 -

 

Du får også mp3 spiller med radio til den...Selve mobilen er kjempe rask enda jeg har BIG-SIM som øker lagringsplassen og på mine andre mobiler oppfører de seg som om de var fulle av sirup med det i.

 

Om det intresserer deg fins det deksler til den som er beregnet på spillene og du kan ha ringelyder som garantert skiller seg ut fra 99% andre mobiler.

Lenke til kommentar

får du tak i en brukt sl45(i) for rundt 1700, så er det et meget godt kjøp. sms-inbox'en er skikkelig treg, siden telefonen må innom minnekortet for å sjekke alle kontaktene du har først. den har også et par bugs, og kan slå seg av uten grunn..

 

men, overall er det en meget bra telefon. mange funksjoner, muligheter for java (programmer, spill, etc..), mp3-spiller, diktafon (veldig kjekk å ha hvis du snakker med noen og får instruksjoner i hvor du skal gå, ala "blabla, gå til venstre ved denogden-gaten, også går du opp denogden gaten, tar til høyre etter butikken, etc.." .. et klikk på knappen på siden av telefonen (mp3, diktafon og volum-justerings-shortcuts), så har du hele samtalen på "bånd".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...