PSV Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Tingen er.. (fikk seriøst angst nå.) : Er venn av meg ble nettopp bannet i 3 dager for 'Unauthorised access of another player's account'. Han har mottatt ett fire-sifret beløp av en spiller han ikke engang aner hvem det er.. Hva så om noen sender dette til meg? Blir jeg også 'bannet' da?
StarGazer Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Har denne vennen din "brukt" en annen spiller sin account ? Og hvorfor har han mottat et beløp fra en spiller ?Kjøpt gull kanskje ?Henger disse 2 tingene sammen ? Prøv å forklar litt bedre!
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Fire sifret beløp i real life eller i spillet? Litt lite informasjon som nevnt her. Men i det siste har Blizzard vært på krigstien ovenfor salg og handel utenfor spilleverdenen. Må regne med mange flere stengte kontoer gjennom sommeren.
PSV Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Skrevet 15. juni 2006 Hmm, er in-game ja, mulig noen har sendt feil, men han skal vel ikke bli bannet for det?
PSV Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Skrevet 15. juni 2006 Likevel, om det skjer igjen er det 3 uker eller 1 måned eller whatever, hadde jo vært greit å vite dette da Selv har jeg aldri blitt bannet for noe som helst..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå