oiskar Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 når jeg skal spille css eller et annet spill på steam skrur datamaskinen min seg av:cry:. jeg har kommet inn 2 ganger, siden jeg fikk det. jeg fikk det i går.. veit noen hva som er feil? plzz hjelp. vil spille:D
Neppe Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Du burde heller prøve å lage en tråd i Hardware delen av forumet, under "Maskinen funker ikke" I hardware delen av forumet er det mer snakk om maskinen, istedet for her diskuterer vi spillene. Også prøv å vær litt mindre fjortizz pliza man
daniel_984 Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Har du koblet strømkabel til skjermkort (om det er nødvendig)? Hvordan strømforsyning har du?
oiskar Skrevet 17. juni 2006 Forfatter Skrevet 17. juni 2006 Har du koblet strømkabel til skjermkort (om det er nødvendig)? Hvordan strømforsyning har du? 6323915[/snapback] trur ikke det skal noe strøm kabel i den! jeg har atx 400W strømforskyning. jeg får spilt mange andre spill da, cod2, quake 4 osv.
daniel_984 Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Strømforsyning (PSU) var i forbindelse med merke, ikke hvor mange W egentlig. Om man har visse merker så presterer de veldig godt i peakverdier f.eks, mens gode dyrere merker leverer en gjevnere strøm. Men dette vet du sikkert.. Om ikke skjermkortet ditt ikke har kontakt for ekstern drev eller PCIe-kontakt andre steder enn gjennom PCI-e/AGP så er det jo greit, men jeg ville dobbeltsjekket. Vil også nevne at dette kan være være ram-relatert, men igjen der strekker ikke mitt felt så godt lenger. Eneste jeg vet er at du kan kjøre noe som heter "ramtest-86" (regner med du har Intel/AMD).. Til slutt kan jo selvfølgelig dette være en veldig rar kopisperre som jeg aldri har hørt om/vært borti. Eller bare en korrupt systemfil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå