bluesmoke Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 (endret) er det noen som kan hjelpe meg få tak i det dekslet som er over tanklokket på kadett c sedan jeg har nemlig tenkt å restaurere en kadett c 1.6s å det er utrolig irriterende å ikke ha det dekslet Endret 17. juni 2006 av bluesmoke
Melvin Snerken Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Nesten alle kadett C har mista det dekselet pga at det er så dårlig kvalitet på plasthengslene.. Har kadett c her, uten deksel..
bluesmoke Skrevet 17. juni 2006 Forfatter Skrevet 17. juni 2006 Nesten alle kadett C har mista det dekselet pga at det er så dårlig kvalitet på plasthengslene.. Har kadett c her, uten deksel.. 6325974[/snapback] jeg har to en 1.2 og en 1.6 og begge mangler det dekslet så ja jeg er kjent med problemet
Fisk1 Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 er det noen som kan hjelpe meg få tak i det dekslet som er over tanklokket på kadett c sedan jeg har nemlig tenkt å restaurere en kadett c 1.6s å det er utrolig irriterende å ikke ha det dekslet 6309607[/snapback] Ta deg ein tur te skraphandlaren? (Skrev bare på dialekt så innlegget skulle virke lengre. Smart hva?)
bluesmoke Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Skrevet 19. juni 2006 er det noen som kan hjelpe meg få tak i det dekslet som er over tanklokket på kadett c sedan jeg har nemlig tenkt å restaurere en kadett c 1.6s å det er utrolig irriterende å ikke ha det dekslet 6309607[/snapback] Ta deg ein tur te skraphandlaren? (Skrev bare på dialekt så innlegget skulle virke lengre. Smart hva?) 6330403[/snapback] holder på å sjekke skraphandlere men det ser dårlig ut
futten Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 http://www.kadett-c.de/ her er det mulig å kjøpe NYE plast henglser selg har jeg ikke hatt det problemet men så hadde jeg ikke mine deksler på så lenge heller da men bilen hadde blitt flittig brukt siden ny å henglene mine var passelig fine men litt løse i infestningen (ett problem litt superlim kan løse) skal mene det er bluesmoke jeg skal sende deksel til i dag (mandag) mvh futten (i prossesen av å få seg en city)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå