PsychoDevil98 Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 (endret) Hei Synes vi skal lage en tråd der hvor folk kan hjelpe andre med å komme seg ut av kinkige situasjoner i Far Cry. Jeg sliter med å komme meg videre mapet "control", nærmere bestemt er vist på bildet. Hva skal jeg gjøre her? Hilsen PD Endret 14. juni 2006 av PsychoDevil98
SWAT dude... Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 begynte å spile litt FC igjen og der du er husker jeg at du bare må løpe rundt å finne riktig dør.. tror det var ved et sted hvor det sto tre soldater i blå badedrakter bak en skranke elns..
PsychoDevil98 Skrevet 18. juni 2006 Forfatter Skrevet 18. juni 2006 ok, tenkte jeg skulle finne en granat eller noe, som jeg ikke fant. Takker for svar
Jaffe Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 Snu deg og gå motsatt vei av den veien du ser på bildet. Bør være innlysende hvor du skal gå da.
PsychoDevil98 Skrevet 18. juni 2006 Forfatter Skrevet 18. juni 2006 Fant det ut etterhvert. Takker for hjelp Btw, disse mutantene er utrolig skumle!
SWAT dude... Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 bare første gang du spiller andre gangen storma jeg igjennom hele skit en til der jeg er nå uten å skvette så mye som en gang regner med at jeg har fått nerver an stål etter FEAR
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå