LordArild Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Hei. Lurer på om jeg skal gjenoppta BF2 igjen, etter en lang pause med mange andre spill. I den sammenheng lurer jeg på hvilke mods som har kommet ut av de litt større, som silent heroes, desert combat forgotten hope osv...
hightow Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 (endret) US Intervention Operation Peacekeeper Project Reality Off topic: Er det Kill Buljo du har som avatar. Jeg husker jeg lo meg skakk da jeg så de to filmsnuttene :!: Endret 14. juni 2006 av hightow
LordArild Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Skrevet 14. juni 2006 Finnes det virkelig ingen fler mods? håper det kommer fler snart... OT: ja, det er kill buljo.. gleder meg til langfilmen kommer www.killbuljo.no
tendilenz Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Finnes det virkelig ingen fler mods? håper det kommer fler snart... 6309863[/snapback] Kommer nok snart skarru se. "Alle" venter vel på Desert Conflict, Forgotten Hope 2 og Point of Existence 2. Operation Peacekeeper var forresten en gledelig overraskelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå