Scortech Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Jeg har innstallert BF2 mange ganger og har aldri opplevd lignende.. Jeg har stilt inn oppløsning i spillet men når jeg skal stille inn lyden på X-Fi og Ultra High og klikker på Apply så avsluttes spillet og jeg havner ut på skrivebordet igjen..Skjønner ingenting jeg nå Game mode er valgt før jeg startet spillet hvis noen lurte på det. Noen som har vært borti lignende og funnet løsning på det?
Scortech Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Skrevet 14. juni 2006 (endret) Fant en løsning på creative sin side men jeg synes den løsningen var tungvint. Jeg prøvde først med og reinstallere creative driverne. Det løste problemet for meg hvis noen lurte... Hvis MOD ønsker å slette denne tråden så må MOD få lov til det... Endret 14. juni 2006 av Scortech
ttt Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Hvis MOD ønsker å slette denne tråden så må MOD få lov til det... 6305166[/snapback] Eg trur vi flytter den til riktig kategori eg. Så kanskje nokon andre som har same problem kan ha nytte løysinga.
SWAT dude... Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 jeg hadde ikke det problemet.. stilte den først på high og så på ultra high.
Brian Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 med meg skurrer lyden på en måte hele tiden. Bynner og bli litt lei av det nå.
SWAT dude... Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 med meg skurrer lyden på en måte hele tiden. Bynner og bli litt lei av det nå. 6326505[/snapback] HAHA!! det problemet hadde jeg med intigrerte lydkortet! hadde AC 97 elns.. bare innstalerte nyere drivere så funka alt phet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå