Gå til innhold

Bra pc tilbud hos Lidl ?! (Targa pc)


Anbefalte innlegg

hørt det er veldig god service på matvarebutikkene!

6301731[/snapback]

 

Det varierer vel stort fra kjede til kjede...

 

Det virker som et bra tilbud, men er allikevel skeptisk grunnet at det ikke stod noe om batteriet. Det kan være et svakt punkt. Noen som vet noe om det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

dette passer gjerne ikke inn i posten men alikevel:

 

jeg kjøpte netopp en hp laptop med AMD 64 turion 1,8ghz.. en ting jeg er litt skuffet over etter å gå på egenskaper i min datamaskin og sett vilket system jeg har står det at det er 1,58ghz turion... det var ikke det jeg betalte for???

Lenke til kommentar
Pm 735 **Pinmodde**

 

Ved å sette inn 2 små pins i cpu socketen i den maskingen får man 33% raskere cpu. Altså over 2ghz PM og det er BRA!

6302311[/snapback]

 

funker KUN om du har en pc med i915-brikkesett og i855-prosessor, hvilket er en svært sjelden kombinasjon fra fabrikk. Pentium M 735 ER en 855-prosessor, men ser ikke på elprices sider om maskina har 855 eller 915 brikkesett.

Lenke til kommentar
Jeg har bare dårlige erfaringer med Lidl... Sist gang jeg så et greit tilbud der på et teleskop var jeg forholdsvis tidlig ute...alle var utsolgt... Er dette et bra tilbud?- Da er dette sikkert enda et av de tilbudene der de tar inn et par maskiner per butikk... Hvis du ser et tilbud som er for godt til å være sant stemmer det nok... :nei:  Hvis du er klar til å stå i kø mange timer før de åpner kanskje du er heldig å få en... Personlig kan jeg ikke fordra slik markedsføring. :thumbdown:

6300236[/snapback]

Enig. Lidl bruker mange lokketilbud som ikke finnes i butikkene. Har mange ganger møtt opp straks de åpnet og varen var utsolgt. Har også opplevd at en bestemt vare har hatt "vanlig" pris i butikken mens rekalmen som venter i postkassen hjemme sier den er på tilbud. Etter dette finnes ikke varen i butikken før tilbudstiden er over.

Lenke til kommentar

synes alle her var mer opptatt av å snakke om at man ikke får tak i pcn i forhold til om tilbudet er godt eller ikke. si man får tak i denne pcn til 9990, da ser det iforhold til andre ting jeg har sett, ut som et veldig godt tilbud. Har egentlig selv vært på utkikk etter en bærbar på maks 2,2 kg, men dette ser ut som et litt for godt tilbud til å ikke benytte seg av. synes de har presset veldig mye inn i denne pcn. har selv en pc fra coop, og har hatt gode erfaringer med kundeservicen hso de.

Lenke til kommentar
Men hvorfor bruker de da 533mhz på minnet?

6305302[/snapback]

 

Om det faktisk er en 915-maskin vil dette gi effekt om de faktisk også satte inn en 915-prosessor, ettersom resten av systemet er klart for det. Om maskina har en 855-prosessor vil 533 Mhz-minne gjøre maskina unødvendig dyrere, med mindre man har tenkt å pinmodde (merk at du må vite hva du gjør om du skal bruke dette trikset - dessuten ryker vel garantien så det synger om leverandøren finner det ut).

Lenke til kommentar

Kjøpte en Targa Traveller 856W MT32 på lidl rett før jul og er kjempe fornøyd med den.

Spiller spill som fear og cod 2 med mer på den uten problem.

Klarer jo ikke max oppløsning med alt på men mer en godt nok for meg.

Min maskin er bygd på en MSI MEGABOOK L715 men med mer ram og større hard disk.

Targa

 

Jeg installerte vista på min i går og den kjører fint med det.Lan porten finner jeg ikke driver til men fik til wlan kortet ganske greit.

Skjermen er behagelig og har bra lysstyrke.

Min kom med 2 stykk lithium ion batteries (1x 7200mHh and 1x 4800mAh)

så jeg har plenty batteri kapasitet. :)

Eneste minuset må være knappene på tastaturet er litt for plastisk aktig og litt for løse og trykke på.

 

Tror du trygt kan kjøpe den lidl maskinen. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...