Gå til innhold

Nytt skjermkort til bærbar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Har nå en dell i6400 med et x1400 skjermkort og det suger så jeg tenker på å bytte det ut. Det jeg lurer på om jeg bare kan gå i butikken og kjøpe et nytt skjermkort som jeg pleier å gjøre det den stasjonære? Eller er det egne skjermkort til bærbare?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Du må nok kjøpe deg ny pc du ;)

6294695[/snapback]

Kødder du eller? :cry:

6294738[/snapback]

Nope, hvis det faktisk finnes en bærbar maskin du kan bytte det ut på noe som jeg ikke har sett så får du et enda større problem å skaffe et nytt skjermkort. For det finnes ikke i OME markedet.

Sånn er livet, du får bruke maskinen på noe mer fornuftig enn spilling da. :p

Skrevet

For å gi deg et lite hint så kan du bruke denne siden til å plukke ut hvilket skjermkort du skal ha på din neste bærbare : http://forum.notebookreview.com/showthread.php?t=39568

Og hvis du vil ha et tips om en god og "billig" bærbar så vil jeg anbefale denne pcen fra zepto: http://netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=34878 HAr selv bestilt denne uten os. For det finner vi lett på nettet ;) Ikke det at jeg hinter til at du skal gjøre noe :evil::whistle:

Skrevet

OT: Jeg har 1680x1050 på min 15.4" widescreen og det er veldig behagelig. Trenger ikke forestørrelsesglass heller.

Skrevet
Du må nok kjøpe deg ny pc du ;)

6294695[/snapback]

Kødder du eller? :cry:

6294738[/snapback]

Nope, hvis det faktisk finnes en bærbar maskin du kan bytte det ut på noe som jeg ikke har sett så får du et enda større problem å skaffe et nytt skjermkort. For det finnes ikke i OME markedet.

Sånn er livet, du får bruke maskinen på noe mer fornuftig enn spilling da. :p

6294774[/snapback]

For det finnes ikke i OME markedet.

Det finnes smile.gif ...På elkjøp selger de x1300. Men det er jo lite vits for meg å kjøpe det da jeg allerede har x1400 icon2.gif

Skrevet

Her kan du kjøpe grafikkort til bærbare. Men du må være ekstremt sikker på at disse passer inn i din laptop, og at kjøleløsningen klarer den ekstra påkjenningen. Med andre ord er dette ikke like lett som å skifte skjermkort i stasjonære.

(Jeg vet heller ikke om denne butikken sender til Norge)

Skrevet

MXM skjermkort passer ikke på dell, feks noen av netshops laptoper med støtte for MXM kan bare bruke MXM skjemkort som er ment til den spesielle laptopen, alle MXM skjermkort passer ikke til alle MXM kompatible maskiner.

Det x1300 på elkjøp er pci express som du ikke fysisk får inn i maskina di :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...