Gå til innhold

Wow guild template.

Anbefalte innlegg

Skrevet
Stillte litt inn på fargene på skjermen, og det blei ganske utydelig ja. Kanskje vurdere å fikse litt på fargen på skrifta.

6296716[/snapback]

Ja hadde tenkt til det faktisk men jeg vet ikke til hvilken.

6300199[/snapback]

Men ellers likte jeg designet veldig godt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, nei de fleste wow hjemmesider har brukt wallpapers fra wow-europe.com så det går vel helt fint. :!:

Tenkte jeg skulle begynne å lage en ordentelig versjon av den nå.

Skrevet

Stilig den, lettere å lese teksten også nå :) Personlig synes jeg at teksten fortsatt ble for "blurred" og utydelig, men det er vel en smakssak :wee: Liker at det skal være litt mer tydelig :p

Skrevet
Dere kan jo ikke bare ta et wallpaper og slenge på litt tekst under. Teksten var også ganske uklar.

Ikke bra.

6311751[/snapback]

Hvorfor ikke? Det er jo tross alt bare snakk om en enkel guild template.

Skrevet

Likte den siden veldig godt jeg! Håper du fortsetter å poste her med videre arbeid! :)

PS: Jeg synes ikke det er galt å ta wallpaper å bruke den i hjemmeside!

Skrevet

Synes det er greit at du brukte noe som ble laget av Blizzard, hvem gjør ikke det når de skal lage en side som har med WoW å gjøre. Teksten derimot synes jeg ikke ble noe bra, litt for utydelig, selv om det går ann å lese hva som står der. Ellers er den helt grei, håper du gir oss link når siden er ferdig :)

Skrevet (endret)

Vår guildside, synes den ser original ut

:p

Skjønner ikke helt problemet med å ta det fra en offisiell wallpaper heller, da det har med WoW å gjøre siden man lager :hmm:

Endret av Xtra
Skrevet (endret)

Det burde ikke være et problem hvis man tar en wallpaper fra Blizzard, det er jo en grunn til at de legger dem ut for alle :p Uansett synd med at folk ikke kan se den.

Vet ikke om noen spesiell måte å fikse så teksten blir bedre men hvis dere kanskje har noen ideer så hadde det vært flott ;)

sett litt lav bevel på teksten, blir lettere å lese da

6313483[/snapback]

Takk for tipset :thumbup:

Endret av Adey
Skrevet
Death Before Dishonor. Cheesy  :D

6295363[/snapback]

Hva med å være litt mer orginale og f.eks ha "Death Before Broccoli".

6313826[/snapback]

Kek!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...