Gå til innhold

Dell Inspiron 6400 med Windows XP Home Edition?


-mads

Anbefalte innlegg

Kan jeg få kjøpt Dell Inspiron 6400 med Windows XP Home Edition? Ser at det er mulig ved å ta den dårligste konfigurasjonen, men går det ann å ringe dem å spørre om det tror dere..?

 

Uansett, er forskjellen stor mellom XP Home og Media Center? Er det mulig å få opp et vanlig skrivebord i Media Center?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ingen grunn til å kaste bort tid på å få levert med XP Home. Windows Media Center er en helt vanlig XP Pro, med et medfølgende (og noenlunde integrert) program som heter Media Center. Kjør dette som hvilket som helst annet program, og skjermen tilpasses fjernkontroll og avstandsvisning (TV). Det er ingen bakdel å ha Media Center edition.

Lenke til kommentar

Greit at det leveres med Windows Media Center, men har dette egentlig noe særlig funksjon på en pc uten TV-kort ?

Jeg har selv bestilt en Inspiron 6400 og har stusset på dette. :hmm:

Gleder meg til å få maskinen men har et lite spm vedr dette over: Er det greit å kjøpe et TV-kort for å kjøre analog kabel-tv inn på dette. Og vil da WMC kunne brukes til å automatisk ta opp programmer frem i tid. Eller kreves det digitale signaler for å ordne dette ? Samt hva er i så fall best. En ekstern USB type eller PCMIA...?

Ooops..det ble visst 2 spm det ! :D

Lenke til kommentar
Greit at det leveres med Windows Media Center, men har dette egentlig noe særlig funksjon på en pc uten TV-kort ?

Jeg har selv bestilt en Inspiron 6400 og har stusset på dette.  :hmm:

Gleder meg til å få maskinen men har et lite spm vedr dette over: Er det greit å kjøpe et TV-kort for å kjøre analog kabel-tv inn på dette. Og vil da WMC kunne brukes til å automatisk ta opp programmer frem i tid. Eller kreves det digitale signaler for å ordne dette ? Samt hva er i så fall best. En ekstern USB type eller PCMIA...?

Ooops..det ble visst 2 spm det !  :D

6296662[/snapback]

 

 

Du sparer i tillegg 3-400 på å kjøpe XP Home, men du må ringe til Dell for å få det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...