Gå til innhold

Kjøler til gainward nVidia 7800gt


Anbefalte innlegg

Nå i det siste har viften på mitt skjermkort begynnt å bråke mer enn den gjorde før, og det var mer enn nok. Høres nesten ut som den skal gi seg, så for å være litt "førevar" så skal jeg invistere i ny kjøler. Viften holder jo deler av familien min våken i helgene pga. den nye lyden. :p

 

Men har dere noe å anbefale? Helst ikke over 250kr, har ikke lyst til å bruke så mye mer egentlig. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du tatt en titt på denne fra Netshop. Kjøpe først en for og prøve på ett 5900 kort som viften hadde sagt takk for seg.

 

Fikk ikke 5900 kortet opp i mer en 41-42 grader selv med overklokking. Kjøpte da 2 til som gikk inn i mine andre pc'er den ene med ett overklokket 6600 kort og fikk på den 43-44 grader ved max load.

 

Enkel og montere og god kobberbunn med gjevn og fin overflate. Eneste minus må være att den tar litt plass.

Lenke til kommentar

Arctic Cooling Silencer kan jeg anbefale. Har brukt slike kjølere på 9800, x700 og 7800gt kort. Bråker ikke og blåser den varme luften ut av kabinettet. Den kjøler rambrikkene også, noe som ikke Zalman VF900-CU gjør. Den er også billigere. :)

 

ps: nå så jeg en kunde hos komplett som sier at den ikke passer til Gainward kort :(

Endret av digitalplacebo
Lenke til kommentar
Har du tatt en titt på denne fra Netshop. Kjøpe først en for og prøve på ett 5900 kort som viften hadde sagt takk for seg.

 

Fikk ikke 5900 kortet opp i mer en 41-42 grader selv med overklokking. Kjøpte da 2 til som gikk inn i mine andre pc'er den ene med ett overklokket 6600 kort og fikk på den 43-44 grader ved max load.

 

Enkel og montere og god kobberbunn med gjevn og fin overflate. Eneste minus må være att den tar litt plass.

6290053[/snapback]

 

Kjøler den ram-brikkene også? Eller følger det noe med til det? :)

 

Og hvordan er lydnivået? :)

Endret av Islanbadsj
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...