macba Skrevet 11. juni 2006 Skrevet 11. juni 2006 Jeg fikk ikke kjøpt CS på min data så jeg kjøpte det på enn annen data. Der gikk det fint og CS holder på å laste seg ned på den pc-en. Men når jeg logger meg på steam på min data kommer ikke cs frem på my games.. Hvorfor ikke?
Jooakim Skrevet 11. juni 2006 Skrevet 11. juni 2006 Kommer ikke CS på listen i My Games i det heletatt? I så fall, prøv å kjøp det på nytt - da vil det mest sannsynlig komme opp en melding om at du allerede har det.
macba Skrevet 11. juni 2006 Forfatter Skrevet 11. juni 2006 Kommer ikke CS på listen i My Games i det heletatt? I så fall, prøv å kjøp det på nytt - da vil det mest sannsynlig komme opp en melding om at du allerede har det. 6286322[/snapback] ja det kommer opp det hvis jeg kjøper det på nytt på den andre dataen. Men jeg klarer jo ikke å kjøpe det i det hele tatt på min data så da kan jeg jo ikke vite om det kommer opp på min. Men er det ikke sånn at hvis jeg kjøper det på enn annen data så har jeg det jo innpå steam uansett hvordan data jeg sitter på...?
Jooakim Skrevet 11. juni 2006 Skrevet 11. juni 2006 Kommer ikke CS på listen i My Games i det heletatt? I så fall, prøv å kjøp det på nytt - da vil det mest sannsynlig komme opp en melding om at du allerede har det. 6286322[/snapback] ja det kommer opp det hvis jeg kjøper det på nytt på den andre dataen. Men jeg klarer jo ikke å kjøpe det i det hele tatt på min data så da kan jeg jo ikke vite om det kommer opp på min. Men er det ikke sånn at hvis jeg kjøper det på enn annen data så har jeg det jo innpå steam uansett hvordan data jeg sitter på...? 6286346[/snapback] Kunne du tatt Print Screen av My Games?
macba Skrevet 11. juni 2006 Forfatter Skrevet 11. juni 2006 (endret) Kommer ikke CS på listen i My Games i det heletatt? I så fall, prøv å kjøp det på nytt - da vil det mest sannsynlig komme opp en melding om at du allerede har det. 6286322[/snapback] ja det kommer opp det hvis jeg kjøper det på nytt på den andre dataen. Men jeg klarer jo ikke å kjøpe det i det hele tatt på min data så da kan jeg jo ikke vite om det kommer opp på min. Men er det ikke sånn at hvis jeg kjøper det på enn annen data så har jeg det jo innpå steam uansett hvordan data jeg sitter på...? 6286346[/snapback] Kunne du tatt Print Screen av My Games? 6286439[/snapback] ok. Her er jeg logget på på den andre dataen.. Der jeg kjøpte spillet fra.. dfvedsfv.bmp _lkjhgfd.bmp dfvedsfv.bmp Endret 11. juni 2006 av macba
macba Skrevet 11. juni 2006 Forfatter Skrevet 11. juni 2006 Kommer ikke CS på listen i My Games i det heletatt? I så fall, prøv å kjøp det på nytt - da vil det mest sannsynlig komme opp en melding om at du allerede har det. 6286322[/snapback] ja det kommer opp det hvis jeg kjøper det på nytt på den andre dataen. Men jeg klarer jo ikke å kjøpe det i det hele tatt på min data så da kan jeg jo ikke vite om det kommer opp på min. Men er det ikke sånn at hvis jeg kjøper det på enn annen data så har jeg det jo innpå steam uansett hvordan data jeg sitter på...? 6286346[/snapback] Kunne du tatt Print Screen av My Games? 6286439[/snapback] ok. Her er jeg logget på på den andre dataen.. Der jeg kjøpte spillet fra.. dfvedsfv.bmp Og her er fra min data... _lkjhgfd.bmp 6286478[/snapback] Eller bare glem det.. Klarte det, måtte logge meg inn å så bytte bruker å så logge meg inn med repulsed med liten r.. Vet ikke helt hvorfor menn.. jaja.. så lenge det funker så jøkke d nokka førr mæ!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå