Gå til innhold

Mist 600w suse\knitre lyder


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du tenker på en svak knitrelyd ikke ulik den som kommer fra høyspent tårn (ofte når det regner), så er den vanlig. det er aktive FPCer som slår seg av og på. På grunn av at en PC bruker litt strøm hele tiden (til innvendige LEDs og slikt) blir disse aktivert hele tida. Det er litt plagsomt til tider, og jeg vet at Microplex har tatt PSUer i retur på det tidligere, men det er ingenting galt med din PSU.,

 

mer om det her: http://www.supportforum.info/ubbthreads/sh...e=&view=&sb=&o=

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Takker til deg Mrlee.NO for svar. Jeg har en MIST 500W og jeg har de samme "knittre" lydene som Simalarion. Fint og vite at det er normalt.

 

Men jeg lurer på en annen ting angående min PSU. Den blir fryktelig varm når den har vært "i gang" en stund, jeg er ikke sikker på hvor varm den blir. Men når jeg tar på kabinettet "runt" PSU'n så er det veldig varmt der.

 

Jeg har sjekket at viften virker, og det gjør den. Virker som at viften er OK.

PSU'n "blåser" også ut ganske varm luft ut fra baksiden, men som sagt, kabinettet (og høyst sannsynlig selve PSU'n) blir nokså varm.

 

Er dette normalt?

Endret av T-MO
Lenke til kommentar

OK

 

Jeg har også 500 W versionen (med avtagbare kabler).

Glemte og si at den gir riktig spenning, ifølge Asus Probe programmet som fulgte med hovedkortet. Og PCn fungerer fint.

 

Mulig at det er designen på kabinettet da. Har ett LianLi Silenth Aluminium kabinett.

Lenke til kommentar
alu leder jo varme rimelig bra da.... og hvis PSU ligger rett oppi kantene...

6302384[/snapback]

Om ting blir vamt så har jo ikke det noe å si så lenge sytemet er stabilt og alt det der, om psu ryker en gang så får du jo en ny på garantien :)

6314312[/snapback]

 

Beklager sent svar.

 

Men takk for tipsene. systemet fungere som det skal ja. Så det er nok kabinettet sin skyld.

 

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...