The Stig Skrevet 11. juni 2006 Forfatter Skrevet 11. juni 2006 (endret) "Ro ro til fiskjeskjær, mange fisker får vi der" Altså, jeg prøver å forklare en aller siste gang, vær så snill - Les gjennom dette to ganger. Jeg har ikke mulighet for å bade, spise og gjøre andre typiske sommerferie ting. Jeg har fått meg en jobb som innebærer at jeg skal sitte på en stol ca hele sommeren. For det første er det ikke lett å finne jobb når man ikke har noe annet å vise til annet en noen attester og papirer fra vidregående. For det andre, penger jeg får fra denne jobben trenger jeg veldig da jeg skal flytte på hybel og studere til neste år. Og siden alle tydligvis mener jeg burde ta en wow-pause i Sommerferien, er vel egentlig helt og holdent mitt valg? Og tilslutt, jeg skal altså spille WoW på jobben, blir vel saktens og ta meg en tur på utepub noen ganger. ------- Startet en Warrior i går, syns den var moro nok da det gikk veldig fort å "lvle" Skal prøve litt på en priest, så for vi se. Takker for seriøse innspill. Endret 11. juni 2006 av Stikk-kont@kten
IHASBOOK Skrevet 11. juni 2006 Skrevet 11. juni 2006 Hold dere til saken. Han vil spille et spill. Ikke bli fortalt at han er en taper og burde gjøre andre ting. Skal ikke stemple wow spillere for tapere. Advarsler burde utdeles :S
Nstin Skrevet 11. juni 2006 Skrevet 11. juni 2006 "Ro ro til fiskjeskjær, mange fisker får vi der" Altså, jeg prøver å forklare en aller siste gang, vær så snill - Les gjennom dette to ganger. Jeg har ikke mulighet for å bade, spise og gjøre andre typiske sommerferie ting. Jeg har fått meg en jobb som innebærer at jeg skal sitte på en stol ca hele sommeren. For det første er det ikke lett å finne jobb når man ikke har noe annet å vise til annet en noen attester og papirer fra vidregående. For det andre, penger jeg får fra denne jobben trenger jeg veldig da jeg skal flytte på hybel og studere til neste år. Og siden alle tydligvis mener jeg burde ta en wow-pause i Sommerferien, er vel egentlig helt og holdent mitt valg? Og tilslutt, jeg skal altså spille WoW på jobben, blir vel saktens og ta meg en tur på utepub noen ganger. ------- Startet en Warrior i går, syns den var moro nok da det gikk veldig fort å "lvle" Skal prøve litt på en priest, så for vi se. Takker for seriøse innspill. 6287950[/snapback] Det der hørtes jævlig kjedelig ut, bra du kan spille på jobben. Men priest som sagt før er artig. Og lett å spille. Går du shadow så kommer du ikke til å få noen problemer i pvp eller pve i det hele tatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå